paar knuppels op rtl4

Status
Not open for further replies.
Hij is druk bezig met Rf's berekenen voor klanten denk ik , pas maar op @ 9 oktober voor de Free Wheels crew.
 
Om nog ff op het ongeluk in zeewolde terug te komen.
Het is natuurlijk heel erg dat dit soort dingen gebeuren(ik wens de nabestaanden veel sterkte) maar dit is nou eenmaal het risico wat je loopt in het verkeer.

Ongelukken(met een dodelijke afloop) zullen altijd blijven voorkomen, en een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje.

Je kan dan wel de leeftijd opschroeven naar 18 jaar, zodat er minder doden vallen onder de scooterrijders maar dan vallen er uiteindelijk weer wat meer doden onder de automobilisten.
Mede doordat er nu meer onervaren verkeersdeelnemers bijkomen, maar deze keer in een auto(met een wat hogere topsnelheid dan een scooter, en je bent met een auto een groter gevaar voor anderen)

Scooters zijn juist een mooie opstap naar het autorijden, omdat je veel ervaring opdoet in het verkeer(natuurlijk zijn er veel roekeloze rijders, maar die ff terzijde). Het is meestal ook zo dat die ervaring steeds bij een hogere snelheid komt te liggen omdat je je scoot meestal telkens ietjes harder laat gaan(tot een bepaalde grens natuurlijk:)), oftewel je krijgt steeds 'skills' in het verkeer en die kun je meenemen naar het autorijden.

Ik denk dat ik de ervaring die ik in het 3 jaar scooterrijden heb opgedaan, nooit op kan hebben gedaan in de 24 autolessen die ik heb gedaan.


Die reportage op rtl 4 slaat natuurlijk helemaal nergens op, dit schept wel een heel slecht beeld van scooterrijdend nederland. Er is gewoon tegen die jongens gezegd dat ze zich ff overdreven moesten uitsloven om een zo slecht mogelijk beeld te creëren, en ze zijn nog zo stom ook om dit te doen.

Als ouders dit thuis zien schrikken ze natuurlijk, en willen natuurlijk niet dat hun kinderen ook zo worden en 140(ahum) gaan rijden. Want dan zou het wel eens zo af kunnen lopen als in zeewolde.
Voor de toekomstige scooterrijders wordt het hierdoor nog moeilijker om toestemming te krijgen van hun ouders om een scooter te kopen en al helemaal om bijvoorbeeld een andere uitlaat aan te schaffen.

Misschien kan er een 'poll' komen met wie zichzelf net zo gedraagt als 'de knuppels van rtl4' (die naam raken ze niet meer kwijt :)) en wie niet.

Ciao
 
Poll zal niks helpen want iedereen zegt toch dan dat ie niet zo rijd :)

En het is hier in ons huis ook heel lastig om harder dan 45 te mogen rijde :) en das dus echt niet normaal kut :)
 
wahaha zag het net bij kopspijkers met die knuppels die gozer ging hard op zn smoel door die bocht heen haha lekker voor hem
 
En dan nu het leukere nieuws:

Kopspijkers heeft zonet dit programma genomineerd als zwatelaar van de week :p
(een zwatelaar = iemand die uit zn nek kletst / iemand die uit de hoogte doet)

Dit omdat Editie NL in hun programma ter 'bevordering van de verkeersveiligheid' aan een paar jongetjes heeft gevraagd of ze zonder helm een paar stunts wilden uitlalen.. inclusief beelden van de eppo die op zn bakkes ging :L

Jammer genoeg bleef het bij een nominatie :X
 
had eerder gedacht dat ze iets deden met die jongen, die zij dat hij voorzichtiger zou doen, en daarna toch nog kei har dop de bek gaat..
 
Volty said:
En dan nu het leukere nieuws:

Kopspijkers heeft zonet dit programma genomineerd als zwatelaar van de week :p
(een zwatelaar = iemand die uit zn nek kletst / iemand die uit de hoogte doet)

Dit omdat Editie NL in hun programma ter 'bevordering van de verkeersveiligheid' aan een paar jongetjes heeft gevraagd of ze zonder helm een paar stunts wilden uitlalen.. inclusief beelden van de eppo die op zn bakkes ging :L

Jammer genoeg bleef het bij een nominatie :X

Hij is door voor de grote nominatie, strax komen ze allemaal op een rij te staan en word de grootste zwatelaar uitgekozen.
 
haha jah dat filmpje vond ik egt wel vet . '' als je de begrenzer uit de uitlaat verwijderd gaat ie al een stuk harder '' , kerel maakt een gruwelijke burnout in de bladeren. :)
om vervolgens een debiel zonder helm op zn muil te gaan .
dit zijn alleen de negatieve dingen die ze laten zien .
als ze nou ook eens laten zien dat we ook normaal kunnen rijden met die dingen. ook al gaan de meeste scooter minimaal 75 tegenwoordig . maar ze pakken altijd de jongeren die van die mafkezen zijn. die de helm ophangen aan haakje bij scooter en daar scooteronderdelen in bewaren. (kansloos)

dus je kan zeggen dat RTL4 gewoon heeft geprobeerd te zeggen
'' scooters verboden in Nederland ???''
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top