paar knuppels op rtl4

Status
Not open for further replies.
Pfew, 140km/u dat kan makkelijk man.... En slijtage, daar hebben we helemaal geen last van. Ik wou dat ik op tv kwam 8P

Speciaal voor munzel een plaatje erbij :*
nrg_digi01.jpg
 
munzel said:
Sorrie, liever niet nu en vergeet niet dat de levensduur (van het blok natuurlijk, voor de intelligente grappenmakers onder jullie) met deze snelheid heel kort is.


Munzel jij bent DE man vertel mij eens een paar van je geheimen

Even een paar vraagjes aan jou.

1. Wat is je setup zodat je de 140 haalt.

2. Ik vraag het nogmaals voor de anderen, Wat wordt bedoelt met het woord squish.

3. Hoeveel tpm draait jou scooter gemiddeld.

4. Wat voor mengverhouding rij je ? of je rij je soms nog met je gewone oliepomp.

5. Wat wordt er precies aan de levensduur van je blok verminderd, met die asociale setup van jou.

6. Wat is je afstelling, die wil ik graag weten zodat ik het kan overnemen.

Ik w8 in spanning je antwoorden af want ik wil natuurlijk ook zo makkelijk de 140 halen, dus als je me de antwoorden geeft dan kan ik je lekker imiteren
 
H.T.V.I said:
Ik w8 in spanning je antwoorden af want ik wil natuurlijk ook zo makkelijk de 140 halen, dus als je me de antwoorden geeft dan kan ik je lekker imiteren

Ik denk dat we allemaal met spanning zullen wachten!! Ik denk dat we een stap verder zijn met de evolutie van de scooter..en dat dankzij "onze vriend" munzel. Maar ik snap niet hoe iemand met zo weinig verstand van scooters een scooter behoorlijk kan repareren, laat staan afstellen. Ga alsjeblieft verder met het spannen van kettingen van kinderfietsen:D
 
munzel said:
Beste Ramza, ik vind je nu wel heel erg dom uit je nek lulle. volgens mij doet het gewoon een klein beetje pijn. "RAMZA 4 PRESIDENT" . Neem maar van mij aan dat het nix met je wordt als je zo gefrustreerd blijft. Tenslotte is er maar één die momenteel president is: MUNZEL. Klein geheimpje 140 kan makkelijk, als je er maar een paar euro's tegenaan wilt gooien. niet verder vertellen hoor.


1) leer lezen wat er onder m'n naam staat...
2) doe jij altijd zo tegen meisjes?
3) wedden dat ik je zo zoek rij op een sprint? })

Amen, ik ga weer lekker aan het werk met nuttige dingen voor mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn. En als je een echte man bent sta je zaterdag op de legale meeting Oude Tonge voor een sprintje +ralf+
 
ik wil ook wel eens weten wat ie eronder heeft , ik had een scooter met 2!! andere overbrenginen en dat liep nog niet eens 140 :L

btw , om op een oude type aerox teller 110 te rijden is geen probleem , ik had maandag nog een aerox met een nrx die dat deed , maar ga je er met een auto achter rijden wordt dat al gauw teruggezet naar 80/85. (mijn eigen scooter destijds exact netzo)

snelheden worden vaak overdreven , ik geef liever te weinig aan dan te veel..
 
Jongens jongens :p laat die arme jongen toch ;)

En Munzel als je toch tijd overhebt beantwoord het lijstje van H.T.V.I eens dat vind ik wel zo leuk :D
 
Ja Melf, maargoed lekker focking belangrijk :D Heb ook nog ergens pics van 142,x. Die gast weet toch niet waar hij het over heeft.
 
munzel said:
Klein geheimpje 140 kan makkelijk, als je er maar een paar euro's tegenaan wilt gooien. niet verder vertellen hoor.

serieus jij bent echt de scooter goeroe die ons allemaal wel ff naar de 140km/u helpt, zou je ons alsjeblieft uitleggen hoe we dat moeten doen dan, wij snappen het allemaal niet op dit forum namelijk :rolleyes:

ik heb nog een paar mooie fotos van je mattie die vliegles neemt :L

jeuj-new.jpg


vliegenjoh-new.jpg
 
Heb je er meer foto's van kan je ani gif ervan maken.

Dat sommige mensen zulke onzin op tv nog durven te zeggen.
 
A-Bizar said:
wat is nx ? je bedoeld nrx zker? :rolleyes:
met een nrx haal je de 140 wel ja :)


NX = NOS/ Lachgas :) dus niet de nrx ;)

Nee hij raakte die auto niet, ik wacht btw nog steeds in spanning tot munzel on-line komt ik wil dat ook !
 
neej z'n achterband gleed weg, en hij corigeerde maar sloeg weer de andere kant op met zn scooter, dus hij werd mooi gelanceerd :D
 
H.T.V.I said:
NX = NOS/ Lachgas :) dus niet de nrx ;)

Nee hij raakte die auto niet, ik wacht btw nog steeds in spanning tot munzel on-line komt ik wil dat ook !
Dat weet hij zelf ook wel :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top