Organisatie ScooterWeekend Lelystad 2003...

Razma

Well-Known Member
Alle zin en onzin over de meeting kan in deze topic...
http://scooter.zeonhost.com/vbporta...php?s=&threadid=13843&perpage=30&pagenumber=1

Dit is de meer serieuze stuff })
Meeting lelystad.. het lijkt nog ver.. maar juni 2003 zal er sneller zijn dan verwacht...
Velen zijn reeds met projecten en speciale dingen bezig.. maar ook de organisatie moet stilaan concreet van start... en dat kan niet zonder hulp... We zullen van iedereen meningen, ervaringen en ideeën nodig hebben...

Dit is waar het allemaal moet gaan gebeuren...
lelystad_luchtfoto.jpg


Het draaiboek wordt nu erg vaak aangevuld en aangepast met nieuwe dingen...
Het is de bedoeling zoals in de vorige topic is uitgelegd om in groepjes te werken rondom een activiteit... wat dat inhoud is dat er per groep gedacht wordt rond één ding...

Bijvoorbeeld de sprints... dus nadenken over veiligheid, opbouw, de controle, wat bij regen.. wat met het publiek enzo enzo...
Samen vragen zoeken.. en oplossingen...

Mensen die willen helpen... gelieve niet te replyen met 'ik wil wel wat doen'.. maar wel wat je zou willen doen of je ideen :)

Een goede meeting = goede organisatie...
Er zal voor de medewerkers een apart gedeelte gemaakt worden op het forum per activiteit waar iedereen z'n ideeen en vordering kan neerzetten en/of uitwerken...

Een aantal dingen waarover flink moet nagedacht worden:
1) algemene veiligheid en toezicht... inhuren van veiligheidsbedrijf?
Ik vrees dat de invloed van 'crew' en medewerkers te weinig invloed heeft bij sommige situaties inzake veiligheid/diefstal etc....
Zeker 's nachts...
2) Voorverkoop... Verwacht bezoekersaantal is 1300 of hoger..
Toegangsprijs wordt 20 euro en 15 Euro voorverkoop (geldend voor het hele weekend). Op hoeveel voorverkoop kan je bijvoorbeeld rekenen?
3) Algemenen controle van bandjes... hoe kan je het best effectief werken in combinatie met hekafsluitingen?
4) De bedoeling is om 's avonds een vet grote partytent op te zetten en soort fuif te doen... Probleem is drankvergunning... en ook lawaaihinder... hoe geluidsdicht of dempend zijn zo'n grote tenten?
enzo enzo.....

Wat denken jullie erover?
wat zijn dingen die belangrijk zijn om op te letten... en/of te voorkomen...
 
Advertisement - register to remove this

Ik vrees dat je die fuif niet gaat lukken inne... Geuidsoverlast zal een ontzettend groot probleem worden, want dat hoor je dus OINTZETTEND goed. Ik weet niet in welke straal er huizen zitten maar dat moet je echt ff checken...
 
Originally posted by extreme power
ik ben van de partij hoe kom ik aan kaartjes

ik geloof dat je best eens de reply goed doorleest hierboven..
zin en onzin over de meeting is bij de andere topic...
dit gaat enkel over serieuze organisatorische dingen... sorry
 
Originally posted by baeron tuynheck
Ik vrees dat je die fuif niet gaat lukken inne... Geuidsoverlast zal een ontzettend groot probleem worden, want dat hoor je dus OINTZETTEND goed. Ik weet niet in welke straal er huizen zitten maar dat moet je echt ff checken...

zit helemaal nix in de buurt... maar als je nix doet.. zal er ook lawaaihinder ontstaan.. door mensen die wat gaan rond proberen te rijden enzo...

maar niet echt een fuif.. muziek hoeft niet echt mega hard te staan.. maar gewoon een sfeer creeeren rondom een centrale plaats.. zodat 's avonds niemand echt doelloos is
 
Misschien dat je voor 's avonds een DJ kunt regelen, maar dan niet zo dat er dik feest komt, maar zo dat mensen wel blijven. Of bingo (nee grapje).
En iedereen zelf aansprakelijk stellen voor enige schade/diefstal.

Trouwens die tenten zijn niet geluidsdicht dus.. misschien een beamer regelen en gewoon met zijn alle ruige film kijken :)

Misschien dat ik later nog een ideetje heb.. Ik kom iig dus zal leuk zijn als ik zelf ook voor een en ander 'geregeld' heb.
 
Ik heb een buurjongen die min of meer DJ is, niet bekend verder ofzow maar heeft wel draaitafel en mix aparatuur enzo, maar niet de capaciteit qua geluidsapparatuur om een grote zaal mee te vullen, is zelf een grote fan van trance e.d. en heeft veel op vinyl... Kweet nie of ut wat is, maar hij draait hier in de omgeving aardig wat op feesten bij mensen enzo...

Verder, bied ik me aan om te helpen, wil best een X aantal uren meehelpen bij algemeen toezicht ofzow, gewoon beetje 'surveilleren' en kijken of alles goed verloopt. Verder ken ik de omgeving er omheen ook, weet niet of dat eventueel nog van pas kan komen, als er 's avonds groepen ergens gaan racen ofzow?

Groet, Arthur!
 
Zit er geen kantine oid op het circuit waar normaal alchol oid wordt geschonken? dit kan evt wel eens makkelijk zijn ivm vergunningen daarvoor.
 
ey...ik kan je misschien van dienst zijn door een drive-inn show voor je te regelen. Een vriend van me heeft toevallig een eigen drive-in show en doet het best goed en doet ook grotere feesten. Ik zou natuurlijk een goede prijs kunnen regelen voor dit weekend. maio me maar als je interesse hebt of voeg me toe: chocoladebeertje@hotmail.com of kijk op www.galaxydriveinn.nl

groeten
 
Originally posted by hebo-aeroxje


Verder, bied ik me aan om te helpen, wil best een X aantal uren meehelpen bij algemeen toezicht ofzow, gewoon beetje 'surveilleren' en kijken of alles goed verloopt. Verder ken ik de omgeving er omheen ook, weet niet of dat eventueel nog van pas kan komen, als er 's avonds groepen ergens gaan racen ofzow?

Groet, Arthur!


Me 2 0?

[edit] Inne regel de sprints idd goed dat we niet weer dezelfde situaties krijgen als in deventer:'( ..

Greetz Marco
 
Het probleem van de drankvergunning omzeilen ze hier in de buurt nog wel eens door een 'vrije' gift te vragen bij de ingang en dan verder de drank gratis te vertrekken.
Maar het lijkt me dat dat geen optie is omdat het "ons kent ons" gevoel er bijna niet is.

Inne, heb je al met evenementen bureau's gepraat?
 
voor sprintbaan enzo wordt vandaag gekeken naar de mogelijkheden...

voor Deventer WAS alles tot in de puntjes geregeld... maar ja...
bad memories...

Evenementenburo's heb ik niet zo'n beste ervaringen mee...
wil eventueel idd voor 's avonds wel met een soort drive-in werken, maar de rest van organisatie zal zelf moeten gebeuren (alles ivm scooters)...
 
Voor boekingen van de Radio 538 Drive-In Show, bel Wim van de Waarsenburg Produkties BV op 0493-316409 :) , naja zal wel weer een te hoog schoolfeest gehalte hebben....en ik denk ook dat het wel wat kost.
 
Probleem met dit soort dingen is dat je ook publiek van buitenaf gaat aantrekken. Dus die niet voor scooters komen en dan weer gaan zitten reltrappen. :(
 
Sorry, maar voor mij hoeft er geen drive in show achtig iets te komen.

Verder is het nu tijd dat er wat nuttigs gaat gebeuren in dit topic, dus wie wil helpen en met wat?:)
 
Gewoon een paar mobiele tapkarren neerzetten en niet al te harde muziek en we vermaken ons wel denk ik.. Kan er tenminste ook nog over scooters geluld worden ;)

Als je trouwens iemand sochtends vroeg nodig hebt of zo, kan ik eventueel wel komen (of vrijdagavond of zo;))
 
jha ik denk dat je zoveel mogelijk moet voorkomen dat er mensen van buitenaf komen wat alexander ofzo zei, en jha natuurlijk iedereen komt van buitenaf maar misschien moeten we wat zien te regelen met jha kaarten enz. ?
 
dus dat je bv ook al alle mensen op dit forum(die, lijkt mij het hele weekend om scooters draait) gewoon een mailtje te sturen met een soort uitnodiging die moet laten zien bij de ingang, btw komt er ook een centrale ingang?
 
Back
Top