C CanPolat New Member 22 May 2024 #1 Dag Orbit 3 reed 38-39 op het teller ik heb er een ontbegrensde delorto ecu gestoken hij start maar als ik gas geef gaan het toeren beetje om hoog maar mijn achter band draaid niet en als ik het oude ecu er weer in steek rijdt hij prima
Dag Orbit 3 reed 38-39 op het teller ik heb er een ontbegrensde delorto ecu gestoken hij start maar als ik gas geef gaan het toeren beetje om hoog maar mijn achter band draaid niet en als ik het oude ecu er weer in steek rijdt hij prima
C CanPolat New Member 23 May 2024 #2 iemand die dringend kan helpen moet naar mijn werk kunnen geraken
C CanPolat New Member 23 May 2024 #3 symmie said: oude ecu er in doen en naar je werk gaan lijkt mij toch de oplossing voor dit moment Click to expand... Ik heb gehoord dat je een nieuwe ecu uit doos moet inlezen klopt dat ?
symmie said: oude ecu er in doen en naar je werk gaan lijkt mij toch de oplossing voor dit moment Click to expand... Ik heb gehoord dat je een nieuwe ecu uit doos moet inlezen klopt dat ?
C CanPolat New Member 23 May 2024 #4 Hoe moet dat ik ging naar paar scooter winkels en ze zeggen dat er niks mee te maken heeft hier in belgië
Hoe moet dat ik ging naar paar scooter winkels en ze zeggen dat er niks mee te maken heeft hier in belgië
Sparky Well-Known Member 23 May 2024 #5 Is dit een klasse A of klasse B Orbit III? Een Dellorto ECU hoef je niet in te leren.
C CanPolat New Member 23 May 2024 #6 a klasse Post automatically merged: 23 May 2024 ik heb een video gemaakt maar kan niet hier door stuuren Post automatically merged: 23 May 2024 (http://imgur.com/a%2F9iGKOdZ) Post automatically merged: 23 May 2024 Het onbegresnde zit er nu op en hij maakt zo een lawaai en als ik gas geef valt hij uit Last edited: 23 May 2024
a klasse Post automatically merged: 23 May 2024 ik heb een video gemaakt maar kan niet hier door stuuren Post automatically merged: 23 May 2024 (http://imgur.com/a%2F9iGKOdZ) Post automatically merged: 23 May 2024 Het onbegresnde zit er nu op en hij maakt zo een lawaai en als ik gas geef valt hij uit