sym orbit 2 afstellen

ZRAVE55

New Member
Hallo, Ik heb een sym orbit 2 brommer. deze liep eerst 70. Nu heb ik er een malossi multivar in gedaan maar nog steeds de standaard drukveer in laten zitten ( volgensmij was dit een groene). Nu heb ik recent de drukveer van de multivar ( wit ) er in gedaan nu lijkt mijn scooter wel beter naar de 60 te komen maar gaat hij wel een stuk slomer. Ik vraag me af waar dat aan kan liggen. Bijvoorbeeld of de rolletjes die bij de multivar geleverd werden te licht of zwaar zijn (7 gram) of dat de oude drukveer gewoon beter was. Zou iemand mij uit kunnen leggen wat ik in dit geval het beste kan doen om de top performance er uit te halen?
 
Advertisement - register to remove this

Update. Ik heb net zitten testen tussen de ontgrensde cdi en de begrensde cdi. wat ik merk is dat met de begrensde hij in het begin heel even snel hoog in de touren vliegt daarna weer sloom optrekt tot de 40 (dit was voordat de multivar er in zat 53) met de begrensde cdi doet de scooter het zelfde maar trekt hij door tot de 60 dus wat ik vermoed is dat de rollers gewoon te licht zijn. nu zit ik met het probleem dat ik twijfel om met 1 gram omhoog te gaan naar 8 of dat ik 9 koop en ga testen met 2 gram zwaarder of ze ga mengen zodat ik een beetje kan uitproberen.
 
Back
Top