orange bud kweken (fotoverslag) dag 6

Geen idee, neem aan dat er +- een kilo in zit. Voor goede kwaliteits wiet betaal je toch al gauw zo'n 3/4 euro per gram. (thuis dealers) en 6/7 euro per gram in de coffeeshop. Leuke handel dus. :+
 
tl lampen zijn voor dit stadium van de planten het beste hoor,
als je deze sprietjes onder een 400 watt groeilamp zou zetten blijft er niks van over, is veel te veel lumen voor zulke kleine plantje,
Ook de warmte van de lamp maakt niks uit, aangezien het buiten zelfs al warm genoeg is orange bud.
 
Rud '86 said:
hoe download je het filmpje
kan em alleen maar kijken via de google video player
maar wil em op dvdtje branden :W
120ou10.jpg


Daar dus. ;)

BTW, de kwaliteit van de film is ongeveer een derde van hoe ik hem heb. Heeft niemand een manier om 271 mb te kunnen oploaden ergens, waar anderen het kunnen downloaden? :)
 
dat downloaden van google werkt niet, het blijft streaming waar je de google player voor nodig heb.

ik wil hem ook +ralf+
 
BojT said:
120ou10.jpg


Daar dus. ;)

BTW, de kwaliteit van de film is ongeveer een derde van hoe ik hem heb. Heeft niemand een manier om 271 mb te kunnen oploaden ergens, waar anderen het kunnen downloaden? :)

Maak een torrent :!
 
speed buxy said:
tl lampen zijn voor dit stadium van de planten het beste hoor,
als je deze sprietjes onder een 400 watt groeilamp zou zetten blijft er niks van over, is veel te veel lumen voor zulke kleine plantje,
Ook de warmte van de lamp maakt niks uit, aangezien het buiten zelfs al warm genoeg is orange bud.
die man zet ze toch ook als sprietjes onder 3x 600 watt lampen..
 
nicoSRsport said:
die man zet ze toch ook als sprietjes onder 3x 600 watt lampen..



Dat zijn al klonen hoor, die zijn al even heel wat verder en sterker dan die zaadjes die op de foto,s op de eerst pagina staan.
Ik heb niet het hele filmpje gezien maar als die gast al alle 3 de 600 in het begin aanzet is ie mooi dom,want dat kost namelijk onodig veel stroom
en de planten verdampen dan veel te veel vocht door de bladeren, en de plant heeft dan nog te weinig wortel om zo snel water uit de grond te halen,
dus dan vallen ze gegarandeerd slap of je moet een hele hoogge lucht vochtigheid behouden of 3 a 4 keer per dag water geven, maar dat is weer slecht voor de wortel ontwikkeling
 
dat filmpje heb ik al 2 jaar. maare het groeit gewoon goed en pas over een paar weken zet ik er een lamp boven anders branden die dingen dood.

plus dat ik nu nog niet weet waar ik ze neer ga zetten
 
Back
Top