American Chopper (Orange County Customs)

as. vrijdag komt een hele leuke aflevering denk ik.
wordt een jongen zoals ons ;) uitgelegd hoe je zo'n chooper bouwt :)

mooi lasse kunnen ze wel zeg......

kijk eens op hun site daar staan dingen op omg :D
 
gister ook weer gezien, met die firebike zijn ze echt lang bezig geweest, want hij was ook steeds en de series ervoor. en nu was die af, hij was echt supergeil.

en de bike van Cody van vorige week, die zou ik ook wel kopen, hij moet bijna een traantje wegpinken toen die verkocht werd.
 
gewoon prachtig om te zien hoe ze van nix een gruwelijke chopper maken! :D

en dan nog maar nie te praten over die Fire-Bike die ze gemaakt gehad hebben! Joekel van een carburateur erop in de vorm van een brandkraan! hoeveel mm zou die zijn??? :)
 
Originally posted by Jasper
ik vind het vet :) en die pa is :W zit ie eerst te kankeren op paul dat ie niet opschiet om vervolgens doodleuk naar zijn massage te gaan 8) (of sportschool)

Idd, en hij voert daar echt geen ruk uit, draait nog geen 1 boutje aan :D

Ze maken erg mooie choppers maar ik vond Jesse James toch mooier werken. Die gast beukt zn eigen tanks uit platen staal, petje af voor die gozert. Want bij OCC laten ze alle onderdelen maar binnen waaien. Het is echt 70% montage vind ik.

En het word nu wel erg commercieel. Check die shop op hun site, beetje overdreven veel merchandise.

Verders erg tof, het is bijna een soap:)
 
Last edited:
Originally posted by stealth2000
Idd, en hij voert daar echt geen ruk uit, draait nog geen 1 boutje aan :D

Ze maken erg mooie choppers maar ik vond Jesse James toch mooier werken. Die gast beukt zn eigen tanks uit platen staal, petje af voor die gozert. Want bij OCC laten ze alle onderdelen maar binnen waaien. Het is echt 70% montage vind ik.

En het word nu wel erg commercieel. Check die shop op hun site, beetje overdreven veel merchandise.

Verders erg tof, het is bijna een soap:D

idd, jesse james werkt toch beter vind ik.

Zeker hoe die ze tanken enz, maakt. Hij is geloof ik 1 van de weinigen die het met de hand kan.

en zijn honden die elkaar afmaken is ook wel grappig. :rolleyes:
 
idd beetje laat jah:| was gister tijdens da laatste reclame in slaap gevallen dus heb het laatste stukje gemist:S

maar altijd zeer vet... ik wil da ook!8)
 
het kom ook overdag hoor ;) vandaag waren ze die brandweer chopper aan het bouwen... ik vond deze iets minder dan die andere

toch zeker uber geil programma
mzzzls
 
wcc2.jpg
 
Back
Top