American Chopper (Orange County Customs)

jesse james....
khad het er met mn pa over. als je een motor zou bestelle, bij wie dan? nou 100% zeker niet bij jesse james :D gaat om het resultaat, en OCC is een echt familiebedrijf, gezelligheid enzo ;)
Westcoast Choppers vind ik maar meer criminele :P
 
Originally posted by Sid
jesse james....
khad het er met mn pa over. als je een motor zou bestelle, bij wie dan? nou 100% zeker niet bij jesse james :D gaat om het resultaat, en OCC is een echt familiebedrijf, gezelligheid enzo ;)
Westcoast Choppers vind ik maar meer criminele :P


Dat vind ik nou ook!!
 
:D heb vanmiddag weer gezien....egt lachen en mooi :D

:) volgende week cker kijken :)

was ik die jongen van 16 maar :D

apart school progamma en overdag lekker sleutelen :D
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Helaas kunnen wij hier geen Discovery ontvangen, tenzij je UPC digital neemt (=duur :|)
Zijn ze niet ergens online te vinden :?




iets verder terug in dit forum staat eer linkie clown
 
die bike die cody gaat bouwen vind ik dus echt lelijk lijkt wel een red rosa ofzoiets. voor de rest Heel vet proggie. en btw zelf vond ik die carb niet zo mooi bij de bike passen. De bike was uitgewerkt toch alle kleine details en die carb was 1 groot ding met weinig details naar mij idee.
 
die bikes vindt ik allemaal wel lelijk(khoud meer van sportmotoren)

maar als je ziet hoe hun die bouwen enz. krijg ik er toch respect voor en ga ik ze wel mooi vinden.
 
had ik het nou verkeerd gehoord maar was die motor van Cody een 1300cc'er met MAAR 55pk? btw wij zijn vandaag begonnen met een chopper-scooter na het zien van de aflevering van gisteravond en is al bijna af :D. Ik post wel een keer een foto.
 
Originally posted by QuickSilveR85
had ik het nou verkeerd gehoord maar was die motor van Cody een 1300cc'er met MAAR 55pk? btw wij zijn vandaag begonnen met een chopper-scooter na het zien van de aflevering van gisteravond en is al bijna af :D. Ik post wel een keer een foto.


wouw , jij kan dat maken in een halve dag .
Verborgen skillz ? :+



Ik vind het wel tof hoe ze het allemaal doen.Maar die Jessie James dude (?) klopt zelf zn plaatwerk enzo , dat vind ik dan nog net ff een heel stuk knapper.
Onderdelen monteren kan iedereen.
Maar idd , met die heli bike gaat ie zelf een tank maken !!.
En die pa is een zak , viel me nog mee dat ie zowiezo wat kon.
 
Jullie zeggen allemaal wel: "Het is niet meer dan een paar onderdelen monteren".

Maar gaan jullie maar eens zulke motoren zo uit je hoofd bedenken met een beetje inspiratie. ;)
 
Back
Top