orange bud kweken (fotoverslag) dag 6

Kan je niet gewoon 2 vrouwtjes kopen?
En wat is het verschil tussen die twee?

En nogmaals, kunnen ze ook gewoon in de schuur blijven ipv de tuin?
 
ze hebben veel licht nodig, dus in de schuur zou ik niet doen... tenzij je gruwelijke bouwlampen hebt oid :#
trouwens dylan, verkoop dat vieze beest dan aan Vass, ben je dr ook weer vanaf :D
 
das niet echt slim. :P
neej jules dat beest blijft. desnoods gaat ie mee op kamers:W
@ daniel: ze kunnen in de schuur blijven. maar dan zou ik er later wel een speciale 400 watt lamp boven hangen. kost je wat. en je hebt last van de geur in heel de schuur en de rest. Vrouwtjes kun je herkennen aan de haartjes in de oksels en de mannetjes aan de knoppen waar later de bloemen uit komen. Als je er een mannetje tussen hebt moet je m meteen weg halen anders krijg je zaadjes. heel erg veel, en geen wiet.
 
Daniël. said:
Kan je niet gewoon 2 vrouwtjes kopen?
En wat is het verschil tussen die twee?

En nogmaals, kunnen ze ook gewoon in de schuur blijven ipv de tuin?

Alleen aan vrouwtjes komen toppen. Tevens moet je er ook op tijd bij zijn om ze te scheiden anders bevrucht het mannetje het vrouwtje oid.
 
Gebruik je HPS lampen? Anders kan je ze nog beter in de zon buiten zetten. Met gewoon TL (nitraat) licht gaat dit niet werken. :)

En Daniël... Zelf iets maken is leuk. ;) Zelfde als een paddo grow kitje.:W
Maar om hier nou een heel topic voor aan te maken is een beetje overdreven, beter gooi je het in het grote wiet topic oid. :+
 
wannee rhet in het wiet topic wordt gegooit is het niet overzichtelijk en kun je het proces niet volgen,
dan moet je ff 5 paginas terug zoeken hoe het er vorige week bij lag,
beter blijft dit topic, want het is heel wat anders als het blowtopic tog?
 
Na overleg weer open, houd dit topic en het drugs topic gescheiden, ik wil niets over verkoop of teelt voor verkoop horen want dan gaat alles op slot :)
 
Last edited:
t0v dat dit topic weer open gaat, vind het terecht ook btw. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat groeien, succes ermee:*
 
Idd, kheb zelf ook is geprobeerd wat te telen, maar dat ging echt super fout.
Weet nu precies wat ik fout deed :)
Suc6 ermee
 
Leuk dat optelen :).

Ik had 3 jaar geleden een vrouwlijk zaadje uit mijn vogelvoer te pakken.
Plant was echt 1.80m. Etch te groot, alleen toen ging ie voor ons voorraam groeien en op het moment dat de monstertoppen net begonnen te ontwikkelen moest ik hem verplaatsen -> dood.
Om maar te vragen of dat vogelzaadspul lekker is 8P

Wel toffe groene leguaan inderdaad :W
Dingen kunnen gewoon ruim anderhalve meter worden van kop tot staart.
Op een gegeven moment heb je je hele slaapkamer nodig voor zijn habitat
 
Back
Top