Opvolger Half Life

NeoGeniX said:
wat een bullshit :X
Volgens mij snap jij dan nog steeds niet wat ik bedoel.. wat ik dus zie op die screenshots.. is gewoon teveel poespas, erg donkere levels, teveel details.. Maarja das mijn mening..
 
Dat wil een gamer toch? ( als je een mooi systeem hebt? )

En donker is het absoluut niet , check Doom 3 das pas donker

Deze game draaid ook goed op de wat oudere , goedkopere systemen dus ;)
 
Vooruitgang heet dat.

Toen ik begon met compjoeterspelletjes bestond je hoofdpersoon uit een brij van 8 bij 8 pixels in 2 kleuren (uit een pallet van 16), en mocht je blij wezen als je de ledematen uberhaupt kon onderscheiden.
 
Remco 4 Life said:
Info? pics? je kan wel wat zegge :p komop:D

Btw Henkowz: De Ati X800 gt? omfg dies meer als 600€ :D

Nee X800 XT. Ik had 2 voor €1150 van Asux, die game is zo ..watertandend.. was net begonnen met WoW beta maar damn.. iedereen moet dit kopen..
 
Ik zou hem graag willen aanschaffe , kerst cadeau 100% :)

Vertel eens wat Henkowz , hoe begint het? zit er echt een verhaal in? :)

Edit: ga niet lopen zeiken waar je hem kan downe , daar is een winkel voor , of zoek het zelf :)
 
Ligt hij zo in de winkels? ( 3 verschillende packs dus :p ) Brons , zilver en goud

HALF-LIFE 2 BRONZE

$49.95

INCLUDES:
▪ Half-Life® 2
▪ Counter-Strike™:
Source™





HALF-LIFE 2 SILVER

$59.95

INCLUDES:
▪ Half-Life 2
▪ Counter-Strike: Source
▪ Half-Life 1: Source
▪ Day of Defeat™:
Source*
▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam!






HALF-LIFE 2
GOLD

$89.95

INCLUDES:
▪ Half-Life 2
▪ Counter-Strike:Source
▪ Half-Life 1: Source
▪ Day of Defeat: Source*
▪ Valve's back catalog available on Steam.
▪ PLUS: HL2 posters, full strat guide, soundtrack, hat, collector's box, postcard & more
 
ik had hem gekocht toen source gereleased werd.. dus via cc; ik ga niet vertellen hoe het zit.. dat is spoiling.. btje kut via steam.. kan niet inloggen.. grmbl
 
wow ziet er goed uit :D ik was een die hard half life fan... en ik denk dat ik weer ff ga gamen als ik deze in mijn bezit heb *D
 
Back
Top