Mijn opvolger is gearriveerd!

Hey Joël, gaaf man! Lang nix meer van je gehoord, maar dat komt meer omdat ik me niet meer met scooters bemoei denk ik :rolleyes:

Nog 2 maandjes, en dan ga ik je achterna (gf is nu 31 weken zwanger)... Heel veel succes/plezier met deze fulltime hobby!
 
Van harte kerel (y)
Mooi ventje
Ik zal je de scooter grapjes maar besparen aangezien iedereen ze al doet :P

@ bart: Maak jij ook ff een topic aan waneer het zover is dan? :P anders vergeet ik je te feliciteren :P
 
Hey Joel, ik wist al wel dat je vader bent geworden zie alleen dit topic nu pas voor het eerst, van harte gefeliciteerd! Wat een mooi ventje, geniet ervan!

X Ilonk
 
Hey Joël, gaaf man! Lang nix meer van je gehoord, maar dat komt meer omdat ik me niet meer met scooters bemoei denk ik :rolleyes:

Nog 2 maandjes, en dan ga ik je achterna (gf is nu 31 weken zwanger)... Heel veel succes/plezier met deze fulltime hobby!



mijn broer word denk ik ongeveer precies op hett zelfde moment vader als jij... zijn ook rond die tijd uitgerekent..
 
''Het grote ik word pappa topic!'':W

Gefeliciteerd joel! Over een jaar of 10 zien wel of het een mietje is geworden of niet:D Ik gok zo van niet gezien z'n achtergrond:W
 
Zo.. het is weekend dus we hebben weer een beetje vrije tijd. :z

De term "fulltime hobby" is echt niets overdreven!

Nogmaals allemaal bedankt voor de reacties en natuurlijk Bart gefeliciteerd!
Weten jullie al wat het wordt?
 
Zo.. het is weekend dus we hebben weer een beetje vrije tijd. :z

De term "fulltime hobby" is echt niets overdreven!

Nogmaals allemaal bedankt voor de reacties en natuurlijk Bart gefeliciteerd!
Weten jullie al wat het wordt?

Ja, we weten het sinds de 20 weken echo :)

Hoe lang heb je vrij na de geboorte, en hoe bevalt het tot nu toe?
 
Ja, we weten het sinds de 20 weken echo :)

Hoe lang heb je vrij na de geboorte, en hoe bevalt het tot nu toe?

Ik had rond de geboorte twee dagen betaald verlof en heb er zelf 3,5 dag achteraan geplakt.

Tot nu toe bevalt het erg goed, de slapeloze nachten zijn al verleden tijd (is denk ik maar 1 weekje echt zwaar geweest), nu slaapt hij al een tijdje van 23:00 tot 6:00 a 7:00 aan een stuk.

Morgen is Danilo alweer 7 weken en hij gaat snel vooruit. Hij is al uit wat kleren gegroeid en pikt steeds meer op van zijn omgeving. Brabbelen en lachen kan hij ook al; erg gezellig. ;)
 
Back
Top