oplichter gezocht

Status
Not open for further replies.
€4000,-! en dan zo blijven wachtten totdat je "iets meer weet"...?
ik vind dat bedrag toch zat om er zeker meteen zelf heen te rijden, met wat kameraden natuurlijk.. straks is ie weer verhuisd, en dan kun je het helemaal vergeten.
ik wil je niet opnaaien, maar ik had er nu toch al zeker op de stoep gestaan})

Originally posted by sf
€4000,-! en dan zo blijven wachtten totdat je "iets meer weet"...?
ik vind dat bedrag toch zat om er zeker meteen zelf heen te rijden, met wat kameraden natuurlijk.. straks is ie weer verhuisd, en dan kun je het helemaal vergeten.
ik wil je niet opnaaien, maar ik had er nu toch al zeker op de stoep gestaan})

daarmee ga je het echt niet redden hoor..
zorg ervoor dat je een goed verhaal heb.. goede bewijzen en pak het juridisch aan.. dan kan je veel meer bereiken..
als je die gozer nu gaat opzoeken wil de politie er al helemaal nix meer van weten

Originally posted by Black Phantom
daarmee ga je het echt niet redden hoor..
zorg ervoor dat je een goed verhaal heb.. goede bewijzen en pak het juridisch aan.. dan kan je veel meer bereiken..
als je die gozer nu gaat opzoeken wil de politie er al helemaal nix meer van weten
dat dacht ik dus ook, het verhaal is al ingediend bij de politie, ik denk dat ik hun ff een tijdje laat uitzoeken.
zou het slim zijn om naar de politie te gaan en te zeggen dat ik zelf al wat heb onderzocht en dat alles naar dat adres wijst ?

Ik zou zeker naar de politie gaan en ze dat vertellen. Je hebt toch geen illegale dingen gedaan om achter dat adres te komen ? Misschien hebben ze er wat aan.

Verder kan je misschien eens naar 1 van de vele tv programma's die over dit soort dingen gaan stappen. Zou niet de eerste keer zijn dat er via die weg mensen wel hun geld kregen ...

Succes.

wat zou dat, net of je bang moet zijn voor buitenlanders 999 van de 1000 buiten landers hebben alleen maar grote praatjes.

Originally posted by SRurbanKID
wat zou dat, net of je bang moet zijn voor buitenlanders 999 van de 1000 buiten landers hebben alleen maar grote praatjes.

jongens hier heb je helemaal nix aan..
zorg dat je weet waar ie woont.. weet je dat?
schrijf een brief met aankondiging voor deurwaarde (en het verhalen van de kosten uiteraard)
meld het allemaal bij de politie maar verwacht niet dat ze actie ondernemen.
en eigen onderzoek mag maar eigen rechter spelen niet!

was dat bedrijf waar je voor werkte een rechtspersoon (bv) of een natuurlijk persoon (eenmanszaak of vof). In het geval van het laatste kun je bijna altijd wel wat halen omdat je hem dan prive aansprakelijk kunt stellen. Gewoon een civiele procedure via kantonrechter starten. bel maar eens naar de rechtswinkel.
Ook bij een bv kun je vaak wat halen als je kunt aantonen dat ie slecht directie voerde. Ook dan is ie prive aansprakelijk. Aangezien jij in dienst was terwijl ie failliet was is dit het geval.
Ik zou gezien het bedrag echt een pro deo advocaatje in de arm nemen.
Heb jij of je ouders een rechtsbijstandverzekering??

Aerox-Evo70:
Het geld van de spullen die hij heeft besteld op jou rekening nummer kun je terugkrijgen door bij je bank langs te gaan en de transactie te stoneren. Jij hebt namelijk geen handtekening gezet (neem ik aan). Automatisch incasso van een bedrijf kun je altijd stoneren (binnen x maanden). Heb ik ook eens gedaan toen een een of andere loterij zomaar geld van m'n girorekening afschreef.

Als ik jou was morgen dus even snel langs de bank gaan.
Gewoon aangeven dat je devolgende transacties wilt stoneren, omdat jij er niet voor getekent hebt. Als bank mogen hun dan niet het geld van je rekening halen (je hebt gewoonweg geen toestemming gegeven)
Voor het loon kun je denk inderdaad het beste langs de rechter gaan.

Suc6!
Mickael

ik heb al het geld al trug :) das het probleem ook niet, maar kan eigenlijk ivm school geen incasso stop erop zette, alleen voor bepaalde dingen. het enige wat ik wil is dat die eikel genaaid wordt :) en als het ff kan dat ik geld krijg, maar zit er niet in denks.

Status
Not open for further replies.
Back