oplichter gezocht

Status
Not open for further replies.
necrofiel Ids?

Dan staat de eigenaar vast wel ergens geregistreerd als het een gewoon bedrijf was... Kamer van Koophandel bv informeren? :s

Originally posted by Jossi
Vraag me af wat voor werk je hebt gedaan voor die gast...

Wat op z'n avatar staat...

Maar was had die gast een bedrijf in Bodegraven? Naam ken ik niet, misschien bedrijf wel ;)

ok, de loods was dus van framec uit waddinxveen, en die stond in de meije. wat mij werd verteld was dat de buren (van die loods) meneer eggen kenden en dat er zo dus contact kwam tussen framec en bouwgroep zeeland (wat nu failliet is, ook al toen ik er werkte... :S)

Ok dus je weet alleen zn naam adres telefoon nummer van de buren en dat hij onder een andere naam vermeld stond/staat

politie doet uiteraard geen hol :|
vraag idd of er forum members zijn die uit vlissingen komen en die een gunst voor je willen doen. en probeer zowiezo die buren te bereiken. En ik denk dat als die kerel daar woont dat je zelf ook naar vlissingen toe moet gaan om ff een bezoekje nemen daarmee bedoel ik dus praten en niet zoals al die anderen hier zeggen van beuk em inmekaar want dan heb je helemaal nix:|

succes met het zoeken :W

ik vind het echt tof dat er zoveel nuttige replies (en minder nuttige) zijn gepost. wij zouden het zeer op prijs stellen als er indererdaad iemand zou kunnen langs rijden om polshoogte te nemen en dat even zou willen vertellen.
:)

aanbellen en vragen over meneer eggen er woont.. zo niet vragen of ze em kennen, zo ja.. uh.. hard wegrenne :P

Als de onderneming failliet is ... en ook ge liquideerd kun je naar je geld fluiten, denks ... een kale kip valt niet te plukken :(

toch veel succes...

het was al failliet toen ik begon met werken... en nee, hi is niet arm ! dus er valt wel te plukken, als ik/de politie m maar kunnen vinden.
heb alleen niet erg veel bewijs dat ik er gewerkt heb, wel veeeeel getuigen.
DvO, ga jij ff langs dan ? :P

Aerox-Evo 70 ik dacht dat je een rijbewijs had ? Rij dan langs ... en anders zou ik gewoon ook langs gaan. Zit je op school ? Dan heb je vast wel een OV toch ??? Mjah iig wel fokop dit als ik in de buurt had gewoond was ik wel ff langsgegaan voor je mjah woon in Zaandam (vlakbij Amsterdam) en is nou niet echt in de buurt. :p

ik heb wat vrienden gevraagd en iemand daarvan heeft 3,5 jaar in vlissingen gewoond, en zijn moeder werkt daar op het gemeentehuis ik hoop daar ook wat boeiende informatie van te krijgen.
maar als er nog nuttige tips zijn horen wij ze graag.

Status
Not open for further replies.
Back