oplichter gezocht

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Vassago
Als ik vanmiddag tijd heb na mn examen dan check ik wel ff...gewoon kijken of het bewoond is of ?

Bel gewoon aan en vraag of ze stroopwafels willen kopen voor je studie, en ik maak geen grap. Kan je gewoon die vent checken.

Ja dr hing een turkse vlag buiten, op de voetenmat stond "al quaida onmin spange pappi droeloe power" :|

Je ken toch niet als de gordijnen dicht zijn zien of er eventueel buitenlanders wonen ?

En wie ben jij om mij te vertellen dat ik foto's moet maken van dat huis?

Ik heb eigelijk wel wat beters te doen dan foto's te maken van huizen voor mensen die opgelicht zijn en dat melden op het scooterforum!

;)

Ga er langs topicstarter, als het je zo dwars zit moet je aktie ondernemen, zo niet, dan niet, maar dan ook niet vragen of een ander het voor je wil doen, straks overkomt een nader iets door jouw toedoen :|

Zal niet de eerste keer zijn dat iemand een ander neerschiet/steekt, voor het mengen in andermans zaken en zo een "zinloos slachtoffer" wordt....

(Goed bedoeld hoor ;))

Wat is je totale schade?

grtzz, Jacco...

4000 euro :O!
Lekkere boel. Kzou er gelijk heengaan als ik jou was. Maja wat kun je doen? Niks. Die man ontkent en de politie kan en wil er nix aandoen:S

politie is misschien wel bezig, maar ze vertellen mij er niks over.
misschien zijn ze minder ver in onderzoek dan ikzelf, en weten ze niet eens dat alles wijst naar vincent van goghlaan 67.
ze zouden me bellen als de aanklacht etc helemaal correct was ingevoerd.

Last edited:
ik ga er dus niet heen omdat ik geen bewijs heb en hij misschien wel 9mm.... daarbij komt nog dat ik niet weet wie er woont
niet erg verstandig dus

miep niet, zoiets moet je zelf oplossen..

Ga er heen, bleef gewoon netjes, dan gebeurt er heus nix, dan weet je iig ofdat hij er echt woont.

Heb je na deze poging nog geen geld, sla je z`n hersens in en neem je al zijn spullen mee, soort incasso ;)

ja natuurlijk, jij gaat voorop ?
ik ken die gast verder niet, weet niet wie er in dat huis wonen, weet wel dat ie veel contact heeft met 'buitenlanders'.... (sorry als dit racistisch is).

als buitenlander zijnde weet ik wel dat buitenlanders niet dol zijn op plitie *L*, gewoon ff langsgaan met wat buitenlandse vrienden om de boel te checken , anders ga je er met een paar maten ff 's nachts heen (james bond style)
maja shit voor je jo , hoop dat t goedkomt

aerox-evo70, ik snap jou niet helemaal. Mijn citta is gejat. Ook al zie ik de opperkamper of de superturk er op rijden, ik trap er hem er echt wel hard af. Als ik voor 4000 euro genaait zou zijn zou ik er zeker weten zelf langs gaan. Hij zal je vast niet kapot schieten ofzo als je alleen langs ze huis fiets of een praatje paakt....

thisthreadsucks.gif

Lol @ sjonnie :rolleyes:

Evo 70 ga der gewoon heen man als je een keer de tijd hebt, gaat niet om een pietluttig bedrag :)

Status
Not open for further replies.
Back