oplichter gezocht

Status
Not open for further replies.

Aerox-Evo70

No Title
hey mensen, ik en een vriend van me(six-o) zijn afgelopen 3 maanden opgelicht door Richard Eggen. onze oude baas waar we voor gewerkt hebben in de zomervakantie.
hij heeft zonder onze toestemming dingen op onze naam besteld bij tv-winkel programma's. ook is hij ons nog een hoop salaris verschuldigd.
na het werken bij hem is hij spoorloos verdwenen. het schijnt dat hij in vlissingen woont, dit weet ik omdat de dingen die besteld zijn op het adres: vincent van goghlaan 67(vlissingen) zijn bezorgd.
ik heb zelf al erg lang gezocht en daarom heb ik nu deze informatie. we hebben ook al aangifte bij de politie gedaan, maar ja... je kent de politie
nou vragen wij ons dus af of iemand deze man kent (Richard Eggen) of het adres.

WIJ HOPEN DAT JULLIE ONS KUNNEN HELPEN !!!

Advertisement - register to remove this

mjah, nummer 67 staat er dus nergens in :S lijkt erop dat het huis niet meer bestaat... ze hebben ook al geen telefoonnummer meer, en toch werden de pakketjes daar bezorgd...
ik bel de buren (65) morgen wel ff denks.

Maar wat wil je gaan doen als je weet dat ie in Vlissingen zit?
Ga je er zelf naar toe of laat je dat aan de politie over?

T zou goed kunnen dat die nog niet bij gewerkt is..
ik zou zelf ff een kijkje gaan nemen(als je een auto ter beschikking heb)
dit is in ieder geval het adres
Vincent van Goghlaan 67
4382SP VLISSINGEN

Heb je ze oude adres nog wel?

dus als hij die pakketen heeft besteld op jouw en je vriend zn naam dan kan je als dat goed is opvragen bij een pakketen dienst. je zegt dan dat je de pakketten naar het verkeerde adres heb laten sturen en je graag wilt weten naar wie ze verstuurd zijn en of je diegene de telefoon nummer mag hebben om contact mee te nemen

opzich wel lullig voor je van dat salaris zoek em op zou ik zeggen ik ga ook wel ff wat research voor je uitrichten PM me maar met alle info dat je weet van die kerel dus echt alles ( ook ff zn winkel naam)

8)

En in Rotterdam......

En je besteld al die spullen op je adres in Vlissingen en je woont in Rotterdam op je schuiladres....

Je bent erbij Meneer Arjan

Originally posted by KOBUS
En in Rotterdam......

En je besteld al die spullen op je adres in Vlissingen en je woont in Rotterdam op je schuiladres....

Je bent erbij Meneer Arjan
:eek: :eek:

BUSTED! :p

knokpartij is niet nodig denks, weet niet wat voor lui het zijn...
adres wist ik dus al, kreeg ik van pakketdienst.
maar het probleem is dat het adres geen telefoonaansluiting heeft. en ik weet ook niet hoe het erui ziet en wie er wonen enzo, heb ook geen naam... alleen een adres.
heb geprobeerd de buren te bellen, maar die namen niet op, vanaaf nog eens proberen.

maar als iemand die in vlissingen woont eens langs zou willen rijden, heel graag !

beetje ontopic blijven please, het was voor een sloop/bouw bedrijf. de loods die we gesloopt hebben was van een autowasserette (in hoeverre dat ook boeiend is)

Status
Not open for further replies.
Back