Operation Runner (pix incl.)

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren,

mijn renner wordt de laatst tijd flink gemod. Uiterlijk gezien ben ik een heel eind. Mijn kappen zijn Subaru Impreza Deep Mica Blue gespoten en mijn velgen en carterkap Fluo oranje. Al het spuitwerk is dus gedaan. Ik zit nog te twijfellen of ik stickers ga laten maken, daar heb ik al wel een adresje voor maar weet ik nog niet zeker. Hier onder even wat fotoos van het spuitwerk (excl velgen, maar die hebben dus de kleur van de carterkap). De blauw kleur is een soort parelmoer kleur die, als er licht op valt, lichter wordt maar dit is een beetje lastig te zien op de foto :(. De oranje kleur is ook moeilijk op de foto te zetten (is altijd met fluo) maar het is om ff een idee te geven :) Mijn yasuni heb ik opgeschuurd (was verroest) en opnieuw in de lak gezet (deuk kreeg ik er helaas niet uitgeschuurd :| :P )

Mijn frame staat, zoals onder te zien is kaal in men schuurtje op een kratje heineken en wat blokjes hout. Mijn blok ligt nog bij Robbie, hij heeft er een Doppler krukas in gezet en SKF C3 lagers, maar dat ga ik deze week weer ophalen. Cillinder en carb worden ook deze week geshopt, wordt een Hebo Alu 70 N met 19 mm carb en ga ik er ws as zondag onder zetten. Voor zo ver tot nu toe, ik laat het wel zien als er meer te showen is :)

Genoeg gelul, hier de pix :)

zolder.jpg

Kappen @ zolder, liggen ze niemand in de weg :)

zolder2.jpg

Linker voorkap @ zolder...

buiten.jpg

Zijkap en carterkap in het gras, oranje ziet er raar uit en blauw is te donker :|

carterkap.jpg

Close-up van carterkap, oranje lijkt er al meer op maar komt nog niet echt overeen...

buiten2.jpg

Zijkap, lijkt al wat blauwer :)

blauwffect.jpg

Close-up van de zijkap, hier zie je het lichter blauwe effect wat beter, vind ik zelf erg mooi 8).

yasr.jpg

Mijn opgeknapte Yas R, nog steeds met deuk :|

Tot zo ver de kappen, nu nog even het schuurtje in :)

schuurtje.jpg

Jaja, we gaan naar binnen :)

frame.jpg

Zie hier mijn "runner" zoals ie nu is :)

voorkant.jpg

Voorkant, met knipperlichten 8P

achterkant.jpg

Achterkant, beetje vies :rolleyes: , Wil men blokje terug :'( :P

schroefjes.jpg

Schroefjes ed.

Das was het dan al weer, soon more pix zullen we maar zeggen. Als ik men blok heb komen er meer pix...

Evert bedankt voor de pix :W

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Marco_v_W
wat heeft je dat spuiten btw gekost ? :)

Originally posted by Boyd
deukje in yasuni komt van mijn over de kop vlieg avonturen :|
spuiten is via de verzekering gegaan (en betaald) dit moest dus via een dealer daardoord is het wat duurder. ook is de lak vrij duur (fluo voor het oranje en een soort parelmoer voor het blauw). totaalprijs kwam op 525 euro.

boyd is nu druk bezig dus ik post maar ff :)

Net alles in elkaar gezet, liep in een keer! en HIJ BLAASCHT.

Echt fucking veel meer vermogen :D alleen kwamen er gelijk mensen naar buiten in men straat om me uit te schelden dat ik zoon herrie maakte :|. Naja maar eens kijken wat ik er aan kan doen om em stiller te maken en dan afstellen en rijden maar :)

ik heb nu de doppler lager gebruikt moet toch nog rustig doen vanwege inrijden. morgen ga ik ws een evo lager halen en dan even vervangen binnenkort.

pix van het geheel komen nog.

mja best leuk hoor :)

Maar jah jij hebt ook wel een kut buurt om te vlammen.. we stonden daar heel chill met z'n 2e beginnen ze te kankeren dat we 'tering herrie' maken :p

Maar jah gelukkig hebben we de runner in 1 dag aan de praat gekregen :) de rest is nu aan Boyd :D Afstellen jongen ;) :D

Originally posted by B-100
omdat evert te druk was met gamen :rolleyes: :D komen de pics wat later :)
ja. staan ze daar om 18u voor je op de stoep. tuurlijk zit je dan battlefield online te spelen. kom ik terug bij de puter, is iedereen al dood :'(
maar goed. ik kom morgen wel ff fotootjes maken hoor :*

Originally posted by Evert

ja. staan ze daar om 18u voor je op de stoep. tuurlijk zit je dan battlefield online te spelen. kom ik terug bij de puter, is iedereen al dood :'(
maar goed. ik kom morgen wel ff fotootjes maken hoor :*

We demand filmpje + geluid! :P

net even door de wijk gereden maar ding prutteld als een malloot. sproeier 100 zit er in en das echt veel te groot. hij staat nu beetje te tuffen op de middenbok (ja die heb ik nog :P ) en loopt heel netjes. vandaag of morgen ga ik maar eens wat afstelwerk doen...

okidokie. net maar wat fotootjes bij boyd gemaakt. is die jongen ook weer gelukkig. :)
koste me op de terugweg wel bijna mijn scooter. gaan mensen een beetje een bus inhalen op mijn weghelft |(

0.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hij is netjes :) Maar wel een goor carter :) Die spr. mag inderdaad wel kleiner...

thanx,

carter is idd ranzig i know :)

ik heb hier (thanx to mark :* ) de volgende sproeiers liggen

75
80
82
84
85
86
90
92
96