Operation Runner (pix incl.)

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren,

mijn renner wordt de laatst tijd flink gemod. Uiterlijk gezien ben ik een heel eind. Mijn kappen zijn Subaru Impreza Deep Mica Blue gespoten en mijn velgen en carterkap Fluo oranje. Al het spuitwerk is dus gedaan. Ik zit nog te twijfellen of ik stickers ga laten maken, daar heb ik al wel een adresje voor maar weet ik nog niet zeker. Hier onder even wat fotoos van het spuitwerk (excl velgen, maar die hebben dus de kleur van de carterkap). De blauw kleur is een soort parelmoer kleur die, als er licht op valt, lichter wordt maar dit is een beetje lastig te zien op de foto :(. De oranje kleur is ook moeilijk op de foto te zetten (is altijd met fluo) maar het is om ff een idee te geven :) Mijn yasuni heb ik opgeschuurd (was verroest) en opnieuw in de lak gezet (deuk kreeg ik er helaas niet uitgeschuurd :| :P )

Mijn frame staat, zoals onder te zien is kaal in men schuurtje op een kratje heineken en wat blokjes hout. Mijn blok ligt nog bij Robbie, hij heeft er een Doppler krukas in gezet en SKF C3 lagers, maar dat ga ik deze week weer ophalen. Cillinder en carb worden ook deze week geshopt, wordt een Hebo Alu 70 N met 19 mm carb en ga ik er ws as zondag onder zetten. Voor zo ver tot nu toe, ik laat het wel zien als er meer te showen is :)

Genoeg gelul, hier de pix :)

zolder.jpg

Kappen @ zolder, liggen ze niemand in de weg :)

zolder2.jpg

Linker voorkap @ zolder...

buiten.jpg

Zijkap en carterkap in het gras, oranje ziet er raar uit en blauw is te donker :|

carterkap.jpg

Close-up van carterkap, oranje lijkt er al meer op maar komt nog niet echt overeen...

buiten2.jpg

Zijkap, lijkt al wat blauwer :)

blauwffect.jpg

Close-up van de zijkap, hier zie je het lichter blauwe effect wat beter, vind ik zelf erg mooi 8).

yasr.jpg

Mijn opgeknapte Yas R, nog steeds met deuk :|

Tot zo ver de kappen, nu nog even het schuurtje in :)

schuurtje.jpg

Jaja, we gaan naar binnen :)

frame.jpg

Zie hier mijn "runner" zoals ie nu is :)

voorkant.jpg

Voorkant, met knipperlichten 8P

achterkant.jpg

Achterkant, beetje vies :rolleyes: , Wil men blokje terug :'( :P

schroefjes.jpg

Schroefjes ed.

Das was het dan al weer, soon more pix zullen we maar zeggen. Als ik men blok heb komen er meer pix...

Evert bedankt voor de pix :W

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2
12L ofzo?

Verder over die boutjes; die leer je vanzelf uit je hoofd :rolleyes:

Idd 12 liter en na 9 liter gaat je lampje aan. Ik kon met een volle tank bijna 300 km rijden.

Heel veel boutjes ken ik ook al uit mijn hoofd (ook omdat ik een deel zelf heb vervangen). Met logisch nadenken kom je sowieso een heel eind, veel boutjes en schroefjes passen maar op 1 manier goed.

Net terug van ridderkerk men blok opgehaald :)

Ziet er allemaal prima uit, nog bedankt Robbie :*

Morgen ga ik naar JPS om de rest te halen en dan zondag bouwen. Ik heb nog geen pix maar dat moet zondag wel gaan komen dus dan horen jullie het wel.

Originally posted by Patrick
whoeiz....als ik dit zo zie, schaam ik me voor m''n std. kleuren :rolleyes:

ik wil meeeeeer pics zien }]

moet je evert beetje gaan pm-bommen dat ie meer fotoos komt maken :P.

Nee zondag komt iedereen weer profiteren van mijn gastvrijheid en helpen om em weer in elkaar te krijgen dus zullen er ook wel fotoos gemaakt worden. Ik hoop alleen dat het droog blijft :rolleyes:

Trouwens men velgen heb ik nou ook zijn dezelfde kleur als men carterkap, ziet er echt uber uit :W

Originally posted by Boyd
Net terug van ridderkerk men blok opgehaald :)

Ziet er allemaal prima uit, nog bedankt Robbie :*

Morgen ga ik naar JPS om de rest te halen en dan zondag bouwen. Ik heb nog geen pix maar dat moet zondag wel gaan komen dus dan horen jullie het wel.

Np dwd ;)

Ga nou maar knutselen, komt alles goed.

Vanmiddag mijn cillinder, carb en nog wat spullen gehaald @ jps. Het ligt allemaal klaar om gemonteerd te worden. Alleen dacht ik dat ik bij mijn cillinder een naaldlager zou krijgen maar dat is dus niet het geval. Bij mijn doppler as zit er wel een alleen las ik dat die niet echt goed is. Wat raden jullie aan doppler naaldlager, std naaldlager, of w88 en andere naaldlager halen?

G_SUS lijkt wel Blauw chroom zo erg glimt het... DAMN daar kan ik wel puntje aanzuigen.. mijn kappen glimmen echt niet zo.. Moet nog wel effe met commandant erover maar okee.. MOOI WERK
PS. Waarom heb je je middenkappen ook niet blauw gespoten??

C YA

Originally posted by Freestyler
G_SUS lijkt wel Blauw chroom zo erg glimt het... DAMN daar kan ik wel puntje aanzuigen.. mijn kappen glimmen echt niet zo.. Moet nog wel effe met commandant erover maar okee.. MOOI WERK
PS. Waarom heb je je middenkappen ook niet blauw gespoten??

C YA

je bedoeld de "binnen"kappen ? dit vind ik persoonlijk niet zoon heel mooi gezicht, ook ben ik bang dat het snel slijt omdat ik ook wel eens een tas op dat binnenstuk heb liggen.

Back