Gilera runner lucky 7 onderdelen vraag.

vvdw

New Member
Hallo,

Ik wil voor mijn gilera runner 50cc lucky 7 2004 wat nieuwe originele onderdelen kopen. Nu is dit allemaal best wel lastig veel wordt niet meer gemaakt of is gewoon niet meer aan te komen. nu zoek ik naar:

• Originele Gilera runner handvaten met gilera logo erin.
  • Originele remhendels ( is dit origineel geleverd in zwart of alluminium)?
  • Stuurkap dragon rosso 894 DD variant.

De remhendels en handvaten gok ik dat nog wel online te verkrijgen zijn en niet heel schaars zijn.
Als iemand weet waar de stuurkap tekoop is hoor ik het graag.

Als iemand links heeft van remhendels, handvaten of stuurkap zou ik dit graag ontvangen.
En dus ook graag antwoord op de vraag remhendels zwart of alu.

Alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

Word erg lastig , ik kan een Origineel hagelnieuw kappenset leveren dat is ongespoten
Remhandels zijn er nooit geleverd in Origineel zwart ... zwarte remhandels kan je monteren van oa : RMS , alleen zal je deze moeten aanpassen , anders blokkeren de remmen .
Gebruikte kappen weet ik een adres , die je eventueel zou kunnen laten spuiten .
Vergeet niet : Lucky 7 is de Holy Grail .

Attachments

• 20240719_174803.jpg
    20240719_174803.jpg
    517.1 KB · Views: 11
Last edited:
Word erg lastig , ik kan een Origineel hagelnieuw kappenset leveren dat is ongespoten
Remhandels zijn er nooit geleverd in Origineel zwart ... zwarte remhandels kan je monteren van oa : RMS , alleen zal je deze moeten aanpassen , anders blokkeren de remmen .
Gebruikte kappen weet ik een adres , die je eventueel zou kunnen laten spuiten .
Remhendels aanpassen? Kun je niet de ontluchtingsnippel even opendraaien zodat de remmen in de juiste stand staan? Of denk ik er nu te simpel over?

Bedankt voor je reactie!
Zou je voor mij het adres door willen sturen van de gebruikte kappen?
En de remhendels dus alleen in aluminium.
Weet je ook iets van handvaten en toevallig een linkje?

Back