Gilera runner dd lc autowheelie

Onbekenderunner

New Member
Gilera 70cc
Polini corsa laagtoerig
Polini 4 race uitlaat
Delorto 21 mm carb
Polini vario
Polini afstelbare koppeling
Trekveer 4000 rpm
4g rollen
Onbekende drukveer het is een sterke
Sproeiers weet niet meer
Std luchtfilter
Ontsteking std of polini
Niet erg veel naar de scoot gekeken heb wat geprobeerd voor die autowheelie maar het lukt me niet kunnen jullie mij helpen hierbij wat ik zou nodig kunnen hebben laat een berichtje onder. Mvg

Advertisement - register to remove this

En hoe lang gaat zn cil mee dan als k vragen mag
Maar een 7t oid voor dagelijks gebruik is niet echt aan te raden. Puur al door het feit dat je die al ff goed moet laten warmdraaien. En als je zoiets wel dagelijls wil gebruike zoals ik vroeger wel heb gedaan dan zou je er met een 19mm carb een leuk ding aan hebben maar dat vraagt wel om problemen van oom agent. 13k rpm is wel redelijk makkelijk te herkennen

Maar kan het gebruikt worden als een daily mvg
Post automatically merged:

Topic is : Auto Wheelie maken met een Runner ..
Dat lukt niet met een Dr , oid Gietijzer Cilindertje .. Runner is geen ZIP .
nou had ik hiervoor nog een runnertje maar dan een 70cc black trophy tpf die trok van stilstand wel maar wist gewoon niet meer wat ik verder moest doen dan vind ik het raar dat deze dat niet doet terwijl deze een wat hoger top heb maar ook hoog in toeren duz zou. Die sneller moeten koppelen waardoor die. Op het begin wel omhoog zou moeten gaan

en de vertandingen zouden dan toch ook mijn scooter sneller laten optreken waardoor je toch ook gewoon een powerwheelie doet lijkt mij graag reactie

Last edited:
Maar kan het gebruikt worden als een daily mvg

nou had ik hiervoor nog een runnertje maar dan een 70cc black trophy tpf die trok van stilstand wel maar wist gewoon niet meer wat ik verder moest doen dan vind ik het raar dat deze dat niet doet terwijl deze een wat hoger top heb maar ook hoog in toeren duz zou. Die sneller moeten koppelen waardoor die. Op het begin wel omhoog zou moeten gaan

en de vertandingen zouden dan toch ook mijn scooter sneller laten optreken waardoor je toch ook gewoon een powerwheelie doet lijkt mij graag reactie
Laat maar zien dan ... Ik heb een Runner 172 CC Malossi , die maakt niet eens Auto Wheelie / Power Wheelie ..

Laat maar zien dan ... Ik heb een Runner 172 CC Malossi , die maakt niet eens Auto Wheelie / Power Wheelie ..
mij lijkt dat raar maar dan is het ook afgesteld op een instelling wat voor jou prettig is

ik vind gewoon dat een runner zo de lucht in kan met 1 kleine afstelling alleen de vraag is wat je zou moeten doen ik zou zeggen vertandingen alleen dan zit je top ook laag natuurlijk dan?

Gilera 70cc
Polini corsa laagtoerig
Polini 4 race uitlaat
Delorto 21 mm carb
Polini vario
Polini afstelbare koppeling
Trekveer 4000 rpm
4g rollen
Onbekende drukveer het is een sterke
Sproeiers weet niet meer
Std luchtfilter
Ontsteking std of polini
Niet erg veel naar de scoot gekeken heb wat geprobeerd voor die autowheelie maar het lukt me niet kunnen jullie mij helpen hierbij wat ik zou nodig kunnen hebben laat een berichtje onder. Mvg
Wat is een goede hoogtoerig cill voor een moeie prijs

Last edited:
ik vind gewoon dat een runner zo de lucht in kan met 1 kleine afstelling alleen de vraag is wat je zou moeten doen ik zou zeggen vertandingen alleen dan zit je top ook laag natuurlijk dan?
Autowheelie betekent: volledig gewicht naar voren en er alles aan doen geen wheelie te trekken en dat de voorkant toch omhoog komt door puur het vermogen alleen.

99.9% van alle autowheelie brommerts kan geen autowheelie. Kinderen zeggen dit heel graag om stoer te lijken en omdat mensen zonder ervaring (op mp) er toch wel intrappen. Net als de tientallen dr70 "sprinters" en de duizenden 130km/u brommers met 50cc. Vroeger maakte ik en maatjes er een sport van om ze in de buurt te vinden dan testrit maken en vervolgens veeel te weinig bieden omdat de verkoper gelogen heeft heb wel wat leuke brommertjes voor super weinig op de kop getikt zo hahaha

Als jij wel weet dat het kan hoef je het hier niet te vragen want dan weet jij keer dan ons allemaal bij elkaar hahaha.

Snor vertanding kan je proberen maar denk persoonlijk dat je eerst de rest van je afstelling beter kunt doen, juiste rollen en druk/trekveren doet een hoop.

Wil je echt autowheelie zou ik zeggen kijk voor een stage 6 racing met c20/21, rotor, 24mm+ inlaat en een knappe overbrenging dan kom je er wel (in de buurt) denk ik.

Back