This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Operation Runner (pix incl.)

Boyd

Well-Known Member
Jaja damens en heren,

mijn renner wordt de laatst tijd flink gemod. Uiterlijk gezien ben ik een heel eind. Mijn kappen zijn Subaru Impreza Deep Mica Blue gespoten en mijn velgen en carterkap Fluo oranje. Al het spuitwerk is dus gedaan. Ik zit nog te twijfellen of ik stickers ga laten maken, daar heb ik al wel een adresje voor maar weet ik nog niet zeker. Hier onder even wat fotoos van het spuitwerk (excl velgen, maar die hebben dus de kleur van de carterkap). De blauw kleur is een soort parelmoer kleur die, als er licht op valt, lichter wordt maar dit is een beetje lastig te zien op de foto . De oranje kleur is ook moeilijk op de foto te zetten (is altijd met fluo) maar het is om ff een idee te geven Mijn yasuni heb ik opgeschuurd (was verroest) en opnieuw in de lak gezet (deuk kreeg ik er helaas niet uitgeschuurd :| )

Mijn frame staat, zoals onder te zien is kaal in men schuurtje op een kratje heineken en wat blokjes hout. Mijn blok ligt nog bij Robbie, hij heeft er een Doppler krukas in gezet en SKF C3 lagers, maar dat ga ik deze week weer ophalen. Cillinder en carb worden ook deze week geshopt, wordt een Hebo Alu 70 N met 19 mm carb en ga ik er ws as zondag onder zetten. Voor zo ver tot nu toe, ik laat het wel zien als er meer te showen is

Genoeg gelul, hier de pix

Kappen @ zolder, liggen ze niemand in de weg

Linker voorkap @ zolder...

Zijkap en carterkap in het gras, oranje ziet er raar uit en blauw is te donker :|

Close-up van carterkap, oranje lijkt er al meer op maar komt nog niet echt overeen...

Zijkap, lijkt al wat blauwer

Close-up van de zijkap, hier zie je het lichter blauwe effect wat beter, vind ik zelf erg mooi 8).

Mijn opgeknapte Yas R, nog steeds met deuk :|

Tot zo ver de kappen, nu nog even het schuurtje in

Jaja, we gaan naar binnen

Zie hier mijn "runner" zoals ie nu is

Voorkant, met knipperlichten 8P

Achterkant, beetje vies , Wil men blokje terug :'(

Schroefjes ed.

Das was het dan al weer, soon more pix zullen we maar zeggen. Als ik men blok heb komen er meer pix...

Evert bedankt voor de pix :W

Zekerz vet, waar heb je je kappen laten spuiten?
En was het bij een auto spuiterij of niet, want heb je na die crash je kappen zelf gerepareerd?

Wow mooi gespoten zeg, shiny
Hoe is het jouw trouwens gelukt om je uitlaat weer zo mooi te maken? Mijn lasnaden waren zowat weg geschuurd!

Mja, Evert moet nu ook maar es werken aan die scooter van em, anders kan die je niet meer volgen met filmpjes maken

Ben benieuwd!

Originally posted by JaguaRox
Hoe is het jouw trouwens gelukt om je uitlaat weer zo mooi te maken? Mijn lasnaden waren zowat weg geschuurd!

Die krijg je terug dmv met een gasbrander even over de naden heen te gaan.
Verder ziet het er netjes uit, ben benieuwd als alles gemonteerd is!

vetjes hoor maarjah mag ook wel voor dat geld .

Enne heb je die uitlaat wel ingesmeerd met olie en dat erin gebrand? Vind hem beetje licht, of hoort dat bij yasuni :?. Verder heb iki er vertrouwen in dat dit leuk gaat worden

Jah, vet. En dat carterdeksel ook.

Ennuh, mijn uitlaat is momenteel ook een blok roest, denk je dat dat nog kan of was die van jou niet zo heel erg roestig? Succes ermee, ben benieuwd hoe het gaat lopen...

grtz Arthur

Thanx voor al jullie reacties. Even wat antwoorden op vragen:

Yasuni R: Schuurmatje gekocht (geen papier maar soort schuursponsje) en geschuurd. Lasnaden gewoon laten zitten dus omheen geschuurd. Verder niet ingebrand ofzo, nu is ie nog licht maar dat verandert wel als ik ga rijden.

Schroefjes: Lukt best hoor, zijn voornamelijk schroeven van men kappen en carter en die houd ik wel uit elkaar, schroeven die speciaal op een plek moeten zitten er gewoon in, zo raak je ze niet kwijt en vind je ze makkelijk terug.

Meetings: Klaaswaal 2003 kom is sowieso (is 50 km hier vandaan), andere meetings ws ook maar weet niet of ik dan men scooter mee neem.

Lak: ik vind het ook heel mooi gespoten, allemaal super netjes afgewerkt nix op aan te merken. Ik had op somige stukken echt diepe krassen zitten (op een plek zelfs een breuk en ergens anders een gat) zie je helemaal nix meer van echt perfect weggewerkt.

w000t volgens mij ben ik met evert één van de weinigen die dit moois in het echt hebben mogen aanschouwen. :W
ik ben er wel van overtuigd dat zijn kappen in het echt nog veel vetter zijn, vooral die blauwe glanskappen :~ :~ :~ :~ })
boyd dit is echt een opper geslaagde combi imho, zeker in het echt staat het echt uberbruut bij elkaar :W mijn complimenten :*
nou je blok er weer onder en dan gaan we mijne is een keer motorisch onder handen nemen 8)
en toch blijf ik erbij dat je je blok en frame ff goed schoon moet maken
en count me in aanstaande zondag voor mental en physical support tijdens het monteren van het pretspul :W

frame is idd smerig (blok nog erger vandaar dat ik die pix ook niet post want daar schaam ik me echt voor)

weg gaan idd lekker vijlen in jouw aerox as vakantie })

oja kom zondag maar langs, kun je sleutels aangeven en drinken en eten heen en weer lopen