This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

op stage 3 getunede Hebo Alu NG, Yasuni C16 of C20/Hebo R2?

Raekwon

Banned
Yo,

Ik ben binnenkort van plan om mijn Hebo Alu NG (min.hor) stage 3 te laten tunen bij JS tuning Eindhoven... Ik heb nu een 1,5 week oude Yasuni C16 en vroeg me af of ik deze moest houden of niet.. Of zal ik voor de C20/Hebo R2 gaan?


Ik wil hem dan tot 13.500 RPM laten tunen.. meer op koppel...

Werkt de C16 dan beter dan de C20/Hebo R2?

Wie kan mij wat raad geven? Ik kan mijn C16 goed verkopen... dan wil ik wel een C20 of R2 kopen, maar als jullie zeggen dat de C16 het beter doet, dan niet...

Het gaat mij dus meer om koppel dan topsnelheid...

C16 werkt tot ongeveer 14K RPM??

C20 vanaf 14K RPM??

Graag advies..

thanks alvast..

greetz..
 
Pak een C20, zeker als je cilinder getuned wordt. C16 is onderin misschien wat sterker maar met een C20 heb je meer topvermogen.
 
Ik denk dat je dit het beste met de tuner zelf kan overleggen. Hij weet precies wat er aan de cilinder gebeurt en kan zich aanpassen aan jou wensen.
 
Met mijn Hebo NG die wat getuned is moet ik met C16 toch ook rond de 13,2-13,5K RPM gaan zitten dus met C16 zul je zeker goed kunnen rijden
 
Daniel,

Misschien is de Bidalot C20 wel iets voor jou, een stuk goedkoper dan de Yasuni C20 en iets laagtoeriger. Daar zul je wat meer vermogen mee halen dan met de C16 i.i.g.

Ik denk dat de Hebo R3 ook erg leuke uitlaat voor jou is, veel vermogen over een breed gebied en geschikt voor het toerental wat jij aangeeft. Een hoog koppel, zogezegd...

Maar de C16 die je nu hebt voldoet ook prima, hoor...