oorlog irak afgelopen?

Advertisement - register to remove this

ze verw8en et tog????? ik weet et nog niet zo cker ghehhee ik hoorde net wel op radio dat allemaal inwoners ginges plunderen :p net of er daar wat te halen valt :s
 
Originally posted by funk-master
ze verw8en et tog????? ik weet et nog niet zo cker ghehhee ik hoorde net wel op radio dat allemaal inwoners ginges plunderen :p net of er daar wat te halen valt :s

ze hebben er gewoon winkel straten er woonden meer dan een miljoen mensen dus er valt heus wel wat tehalen

ze hebben er vast meer dan waar jij woont
 
Originally posted by Arne
Hopelijk duurt t nog ff, vindt het wel leuk, 's nachts wat op TV :)

Beetje laag Arne.. Verwacht ik eigenlijk niet van jou..

LEUK kleine kinderen zien die beide armen kwijt zijn + Pa en Ma :(

Ik hoop dat t' nu echt over is.. zijn al genoeg slachtoffers gevallen..
 
het volk komt op straat, en de meeste troepen geven over, maar het irakese regime zegt nog nix

en zoveel mensen zijn het niet, zijn opstandelingen...

die peeps proberen nu al een hele tijd een beeld van saddam om te trekken :p

check cnn :)

edit: ah tis gewoon een strop :|
 
CITAAT BUSH: wees op je houde, de oorlog is nog niet afgelopen...


wat zal het zijn :) ze zijn de goede kant op...de afgelopen 24 uur...maar de oorlog is nog niet klaar doeds :D
 
Stelletje debielen, jullie doen alsof het een live soap is ofzo man, denk ff na voordat je wat zegt. Ik was wel voor de oorlog, omdat er gewoon een einde aan saddam moest komen, maar leuk is het natuurlijk nooit he! :( :|
 
in de panorama stond een stuk over een nederlandse vrouw die seceretarse (of hoe je dat ook mag schrijven) was van de zoon van saddam nie normaal zo ziek is die kerel gadver!!!!
 
Back
Top