This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Onthoofding Soldaat in Irak

Status
Not open for further replies.
Dwaalt er al een jaar een filmpje op Kazaa rond waar mensen het hebben over vernederende foto's die in december 2003 gemaakt zijn?

Het lijk van de man was zaterdag in Bagdad gevonden, volgens de VS de dag waarop hij werd vermoord.

Dit is wat het gebrabbel betekende: ,,Natie van islam, is er enige excuus over om werkeloos te blijven toekijken? En hoe kunnen vrije moslims rustig slapen bij de afslachting van de islam, de bloedende eer, de foto's van schande en de berichten over duivelse vernedering van het volk van de islam, mannen en vrouwen, in de Abu Ghraib-gevangenis?''

Berg (26 jaar oud) was een kleine ondernemer in telecommunicatieapparatuur die onafhankelijk van enige organisatie naar Irak was gegaan. Volgens zijn familie was hij ,,een vrije geest'' die anderen wilde helpen. Hij zou eind maart maar de VS teruggaan, maar werd volgens de familie door de Iraakse politie aangehouden in Mosul, overgedragen aan de Amerikaanse autoriteiten en door hen twee weken vastgehouden. Op welke grond is niet bekend.

Heb een paar stukjes overgenomen van de site van het NRC.
 
te kansloos als die tering irakkezen hier hadden gestaan en ik mocht weten wat ik ermee deed hoppa dan boor ik gvd overal gaten in ze ( bijwijze van spreken dan he )
 
Damm heb er helemaal de rillingen van, trouwens die foto,s van de gevangenis zijn miss niet echt
 
Mja, het is heel erg. Maar oorlog is oorlog. Moeten ze elkaar de hand vast houden.

Je weet toch wat oorlog is. Er wordt van beide kanten gemoord. Denk maar niet dat die amerikanen ook van die lieverdjes zijn hoor.

Het is leguber dat zo iets openbaar gemaakt wordt. Maar dat zal in het belang van bush zijn ofzo, om hem weer "recht" te geven om tegen aanvallen te plegen.
 
Originally posted by Remon
Damm heb er helemaal de rillingen van, trouwens die foto,s van de gevangenis zijn miss niet echt

Zijn ze wel, de MP's op de foto's hebben toegegeven dat ze de foto's gemaakt hebben. De discussie is nu of ze in opdracht van hun superieuren gehandeld hebben of op eigen houtje (lees voor de lol/uit verveling...)
 
Godver :X egt niet best dit... k mag het neit zeggen eerlijk gezegt... maar krijg tog zeer de neiging om rasictme erbij te halen ook al is dit niet goed... :X te ziek voor woorden

Oi
 
Zal ik even een paar fototjes voor je opzoeken van de resten van kindertjes die onder de puinhopen van Bagdad vandaan werden gehaald? Dat is ook niet best kan ik je zeggen!

Maar ja, zoals Bush dat laatst zo mooi heeft gezegt: "God is not on the side of any nation, yet we know he's on the side of justice."

Right...
 
ik snap dat volk niet hoor worden ze bevrijdt van een dictator zijn ze nog niet blij beter hadden ze niks gedaan en dat volk het maar lekker zelf laten uitzoeken

ik wordt daar zo $%%$#%&$#&%$!^&^(&*$%$%# van
 
de link naar het filmpje is allang weer gegeven in dit topic maar mensen moeten het dan zelf even zoeken.

dus niet meer zeuren om de link en gewoon ff goed kijken.
 
zal ook misselijk makend zijn, maar ik vind het toch anders om iemand een bom op zijn kop te gooien waarmee je in een klap dood bent dan om met een paar man je kop af te snijden wat je volgens mij best lang meemaakt...... schiet hem dan gewoon neer, 10x liever dat dan zoiets beestachtigs als dit
 
k heb em nog niet gezien, maar ik weet wel dat het onsmakelijk is.. zoiets deden ze in de steentijd, dat doe je tegenwoordig niet meer.. schijnbaar leven zij nog in die tijd..

kent iemand ook dat filmpje van zo''n russische soldaat? die word ook precies op zijn zij neergelegd en de keel door gesneden...
filmpje daarvan is te vinden op kazaa geloof k..
 

Ja, dat is inderdaad heel wat anders dan een bom op een stad gooien waarmee een heleboel mensen (kinderen) in één klap dood zijn.

Maar goed, gruwelijk is het allemaal toch? De vraag is alleen, wat wil iemand wél zien en wat niet...
 
owjah trouwens dit filpmej mag eigenlijk toch niet te zien zijn weet je hoe hard het is voor de mensen die hem kennen

ik zou gek worden en allees wat maar irakees is gaan vermoorden denk ik imo
 
Originally posted by Martin@Runner
Is dit toevallig een filmpie dat die kerel word onthoofd met een mes bij zn keel?

Zo ja dan dwaalt die al een jaar of 2 op Kazaa rond


nog nooit van nieuws gehoord cker?
 
Originally posted by CremersTjoen
nog nooit van nieuws gehoord cker?

hij bedoelt het filmpje van: unknowd russian soldier. Tja ik heb ook alles faces of death , kan er ook niks aan doen
 
te ziek voor woorden,

je bent al achterlijk om zoiets te doen
maar om het dan nog te filmen ook, en trost het onthoofde hoofd te showen is gewoon wagelijk!
*er zijn btw meer zulke filmpjes, die ook echt zijn....
zo is er een vent (een rus denk ik) die met een soort van vismes onthoofd word, die zakken wassers die dan doen, zoomen echt op dat hoofd in, en het enige dat je kan horen is het snijden, het kraken van de nekwervels en die gast horen stikken in z'n bloed*
 
Status
Not open for further replies.