This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Tsja

Easyparts: Tsja de ene x leverde ze het goed en de andere x kwam het pakketje veelste laat aan en zaten er nog verkeerde onderdelen in ook! ( 2x een rechter knipperlicht glaasje ) voordat deze geruild was was me scooter al verkocht :| duurde dus aardig lang

50cc.nl:

Vroeger uitlaatjes + genoeg cilindertjes voor me puchie besteld werd altijd snel geleverd en goed ook

Scootparts: Tsja het is een goede zaak , leverd snel , maar wel ervaringen met veel maal de verkeerde dingen
Bijv: Wie stuurd er nou een Mhr 50 lc voor Minarelli als je een Speed 04 besteld voor Piaggio? :X

Edit: En Vdhparts:

1x een cilinder voor me Neo's besteld , dus ik helemaal ophalen , kreeg nog de verkeerde mee ook , in auto doosje open gemaakt , hmmm dat is toch wel een erg groot gat voor een 50 cc :X

webmaster Scootparts said:
U bedoeld?

Het staat ergens klein tussen haakjes in de leveringsvoorwaarden, maar hier zou je als klant niet om moeten vragen maar dat zou gewoon automatisch terug gestort moeten worden... Heb hier ook al veel mensen over horen klagen... Verder heb ik wel altijd goed spul gehad via scooterparts.nl .. Ook via easyparts trouwens, maar scootparts is sneller en dat is voor mij belangrijk..

Het staat nergens klein tussen haakjes, dat vindt ik echt muggeziften wat je nu doet. Eerst zei je wat anders ook. Nu gooi je het weer over een andere boeg. Komop zeg.

Verder hoef je er als klant niet om te vragen als je gewoon netjes je bank rek nr invult. Het gaat altijd netjes volgens de voorwaarden zoals ik al eerder hebt gezegd. Ik begin te denken dat jij die niet goed leest of begrijpt wat er staat en dat probeert te verdoezelen. Ik weet dat duizenden klanten hier geen problemen mee hebben. Dus sorry dat ik het zeg, maar zoek de fout misschien eens bij jezelf....

@tenbrey: meld je aub via e-mail met je vraag want hier is denk ik wat anders aan de hand dan een simpele teruggave van retourverzendkosten. Dat moeten we oplossen.

scootparts: woon in belgie elke mail die ik verstuurde en waren er veel dus bedankt jonges van scootparts werdt beantwoord in 24 en minder heb woensdag bestelling geplaatst (malossi CDI +rpm control) en donderdag de overschrijving gemaakt dus we gaan eens checken hé maar heb er voorlopig nog veel moed in. ze hebben mij altijd een goed gevoel geven qua klantvriendelijk en verantwoordelijk en heb nog geen mail gehad dus ze zullen het wel in stock hebben en opgestuurd hopelijk

En webmasterscootparts ,

scootparts leverd aan heeeeel veel mensen spullen. Alle orders moeten zo snel mogelijk worden behandeld. Heel logisch dat er dingen fout gaan zo nu en dan.

Nu kan je 2 dingen doen :

of je blijft hier in verdediging gaan tegen iedereen die maar iets " slechts " over jullie toko zegt.

of je gaat er voor zorgen dat er minder fouten worden gemaakt.

Hier zitten heeeel veel mensen die bij jullie bestellen. Vast en zker is er bij iedereen wel eens IETS fout gegaan. Je gaat nu dus proberen je te verweren tegen minimaal 100 mensen!
das bij voorbaat al een verloren zaak.

Dus houd de eer aan jezelf , stop je tijd in het controleren van orders oid , help de mensen wat sneller oid , maar ga niet hier de hele tijd moeilijk doen en quoten op iedereen zijn ervaring/mening met/over jullie.

Niet lullig bedoeld maar denk er maar eens over na

scootparts:
goeie zaak. Als je wat bijzonders hebt, net als ik een overrange set voor kort carter wrodt je prima bij gestaan met info. De communicaty via de mail is ook goed en snel. Alleen vind ik het wel minder als ik wat wil vragen, en ik bel dat ik dan telkens een bandje hoor, dat je maar moet mailen of faxen. Maar voor de rest ben ik er heel erg tevreden over:W.

ScootParts,

Top service, heb contact via mail met Marcel, als ik de order optijd door geef heb ik het de volgende dag al in huis (rembours) en dat noem ik service!

A-Bizar said:
anders gebruik je even Komma's en punten

en wie ben jij dan weer de spellingscontrole :s, heb je niets beter te doen dan op mij commentaar te geven, dat ik korte internet taal gebruik, genoeg komma's nu.

Erik. said:
Iemand goede ervaringen met racing-parts.nl
Ik wil er mijn fournales gaan bestellen namelijk...

mijn is een neem ik aan?
Maar ik had hem toen ook besteld, en bleek dat ie nog niet op voorraad was. Dus moest 2/3 week wachten..

Is dat Racing-parts geen billemaatje van vd kruijs / euroscooters.nl?
Website is bijna hetzelfde en ze hebben net zo'n hopeloze beperkte partij onderdelen.

www.scooter-attack.com :

2x iets besteld en 2x verkeerd gelopen...

eerste bestelling was een metramorfosis digiteller en deze werd onvolledig geleverd. (ik wacht nog altijd op een vervanging)

Vorige week besloten om het nogmaal te wagen en werd mij in de paats van de bestelde malossi MASCII powerbox een Arreche flexitube (luchtfilter verlengstuk) opgestuurd... :L

Ik begrijp dat er eens iets kan misgaan maar dat ze dingen opsturen die al een open geweest zijn zonder te controleren of alles aanwezig is (digiteller) of als ze al eens het verschil tussen een malossi powerbox en een flexitube niet zien is er toch wel iets heel verkeerd aan hun verkwijze hoor...

Dit was allesinds mijn laatste bestelling bij S.A.

http://www.vfracing.be :
Vrijdag besteld en dezelfde dag nog een confirmatiemail dat't onderweg is met de melding dat't vermoedelijk maandag hier zou zijn (nationale post).
Vandaag, woensdag nog niets gekregen.
m.a.w.: goede/snelle service maar trage post

*edit*
http://www.scootparts.nl/

maandag mijn internationale overschrijving overgemaakt (ben van België), gisteren (woensdag) even contact opgenomen om mijn betaling te laten bevestigen via mail/dit forum en vrijwel onmidddelijk antwoord.
en vandaag (donderdag) 11u30 is het pakje toegekomen.
top service, schappelijke verzendkosten naar België en goede support.

Scooter-Attack heeft bij mij afgedaan en scootparts mag zeker nog wat bestellingen verwachten in de toekomst.

Last edited:
Enrico@Sprinter said:
En toch vind ik het nog steeds niet kunnen dat jijzelf de verzendkosten moet betalen als je iets moet terug sturen dat zei er verkeerd hebben ingedaan...

Ik heb ooit iets terug moeten sturen naar Scootparts.nl en daar hoefde ik geen verzendkosten te betalen

SCOOTPARTS.NL

Ik weet niet met wat die winkel is gebeurd, maar het is nou echt een zuig winkel.
Vroeger nooit problemen gehad en netje me spul ontvangen.
Vrijdag 2 weken geleden me bestelling door gegeven. En ik dacht dat het dinsdag en of woensdag me bestelling er al was. Niet dus. Het duurde me wat te lang en heb die donderdag meer gemaild aangezien ze daar niks door geven over hoe en wat.
Bleken ze me cilinder niet meer te hebben, dus ik had die maar geschrapt omdat het me te lang ging duren. Dus ze zouden het opsturen zonder cilinder. Ik ging die vrijdag naar me vriendin in het weekend t/m woensdag ochtend. Ik dacht eindelijk dat pakketje thuis te hebben. Overal gekeken, nog helemaal niks. Heb toen me ouders gevraagd en niks gezien. Ik mail weer voor de 2x waar het pakketje bleef. Moest ik rusig aan doen, tja wat wil je als je dan al 2 weken wacht en je kan maar niks aan je scooter doen. Toen maar een beetje geweld achter gezet. Heb gezegd van, als het vrijdag niet komt dan betaal ik hem niet meer. Vandaag (2 weken) komt eindelijk het pakketje. Dus ik voor de zekerheid kijken of alles klopt. Had ik een lager besteld voor 5,95 euro en nee die zat er niet bij. Had ik ook nog een chrome beplatings set besteld, krijg ik een blauwe geadoniseerd setje. Jezus zeg ze kunnen daar niet eens een bestelling klaar zetten.

Conclusie: Het is gewoon een klote zaak aan het worden. Je word nergens geinfomeerd over hoe en wat en je weet niet waar je aan toe bent. ALs je zelf niet in actie komt zit je zo nog 2 maanden te vergooien waar je niks aan hebt. In die tijd had ik me scooter al af kunnen hebben. Je word zelfs ook niet gemaild als ze iets niet hebben. Ze maken daar teveel fouten, webmaster gaf dat zelf toe, maar aan sorry gaat de zon niet op. Ik bestel daar niet meer, is me laatste keer geweest.
Volgende X bestel ik bij vd kruijs.

scootparts: zie vorige posts, zou mijn pak normaal dinsdag al hebben gekregen na verzending maandag maar de bezorgers vonden het adres niet zogezegd :s sukkels ach ja heb het woensdag gehad alles in orde dus

-Het bezorgen van pakjes duurt geregeld 2 dagen ipv 1 dag.
-Rembours bezorgt men niet op zaterdag
-als verkoper heb je geen invloed op de snelheid van toeleveranciers, en heb je dus geen boodschap aan zijkerds die klagen over levertijden.

Status
Not open for further replies.