Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

MinaRallyLC said:
vdh parts - www.vdhparts.nl
mailen is kut, want had een paar vragen gemaild en die zouden 24 uur beantwoord worden, maar nee hoor, wel een bevestiging gehad maar verder niks meer.
Ik heb altijd binnen een werkdag antwoord van ze...

Cipher said:
Zelfde had ik met Easyparts.
Helm kwam maar niet, en er werd niet gereageerd op diverse mails.
Inmiddels heb ik hem, maar nog steeds geen reactie op de mails.

Laatste keer dat ik iets bij hun heb besteld. Als zij mijn geld hebben, maar ik hun produkt nog niet, vind ik dat ze me op zn minst een beetje op de hoogte mogen houden.
WHOO-HOO! Gister mailtje terug gehad hor.. 3 en n halve week later :L

EPC - sittard. www.emby.nl

Je moet via emial je bestelling doen. Opzich geen probleem want je krijgt na 5 min al weer mail terug :). Het verzenden kost 6 euro en onder rembours 12 euro. Als je het je je bestelling hebt gedaan heb je het de volgende dag al in huis. TOP duz ;)

J-P-S

Had een uitlaat besteld, ptt (of hoe noemen ze) had em verloren, sturen ze mij mooi een nieuwe op :) Heeft er denk ik wel verlies op gemaakt. Heeft me zelfs persoonlijk gebeld vanuit Nederland (ik woon in België), 3 dagen later had ik em :) Met factuur :)

Scootparts

Cdi besteld, duurde denk ik +- 2 weken (na bestelling), gewoon in me brievenbus met factuur. Geen probs

Easyparts

Heb maandag 28 Juni bestelling geplaatst, vandaag 12 Juli staat hij nog steeds op "Deze bestelling staat (gedeeltelijk) klaar voor verzending.
Bestelling is betaald." Ik zal dus nog ff kunen wachten :(

*edit; zie net dat er eentje in back order staat, en nog eentje besteld is*

Last edited:
PowerFreak said:

WOW check die prijzen!!!

polini evolution d.47.6 liquid cool €204.53
Overrange €186
Top due plus x minarelli H2O €132.00
DR70 LC € 90.00
Arrow Extreme €90

Athena 80cc kit LC cyl + krukas 195€.
Athena Racing LC 148€.
Athena ovaal LC €117

13 euro vzk in italie ofzo..

euroscooters

voor het eerst wat online besteld

mhr rotor, power 1 as, delta clutch, kill switch, yas c21 en evo membraan

werd 5 min later gebeld dat de yas niet op voraad was en wat ik wilde doen wachten of annuleren als ik nog nie betaald had
ik had al betaald dus ervoor gekozen om te wachten

word ik gister weer gebeld dat het evo membraan door een andere verkoper verkocht was aan iemand anders en dat die dan met de yas mee zou komen.

ok prima kan gebeuren, werd er tevens op gewezen dat ik 1 van de 3 eerste bestellers van een of andere actie ben....krijg ik er een dvd speler bij kado :)

vandaag alles aangekomen zat netjes in een grote doos met ruim voldoende vul materiaal verpakt

mijn ervaring is dus ondanks dat ik langer moet wachten op 2 parts goed omdat ik gewoon heel goed op de hoogte gehouden word

tjuus

Ik heb anders ook een c21 besteld bij euroscooters en ik krijg er niets van te horen :?.

Vaag hoor.Als jij 1 van de eerste bestellers was boven de 500 euro dan krijg ik ook een dvd speler +ralf+ .Ik heb namelijk woensdag mijn spullen besteld :).

pimcasteelen.nl
Yasuni R besteld, 4 dagen later werd 'ie bezorgt.
Redelijk verpakt, bocht van uitlaat stak een beetje uit de doos, maar daar zat allemaal tape overheen, dus dat was niet zo erg.

scootparts.nl
Vrijdag besteld, maandag in huis.
Goed verpakt.

scooter-attack.com
Goedkoop, snel thuisbezorgt en goed verpakt.
Verzendkosten zijn redelijk hoog, ik dacht ongeveer 13,- rembours en vooruit 7,-.
Een minpuntje; in mijn eerste bestelling vond ik een ring in de doos.
Ik had ze gemailt, om te vragen of iemand een ring kwijt was.
Ja, het was een verlovings ring van een van hun medewerkers.
Ze wilden 'em graag terug hebben, en ze zouden de verzendkosten vergoeden.
Ik heb de ring opgestuurd, verzekerd verzonden en mooi verpakt enz.
Maar ik heb er nooit meer iets over gehoord, geen eens een bedankje.
Ik heb ze nog gemaild enz. maar daar reageren ze niet op. ;(

emby.nl
Reageren snel op mailtjes, maandag besteld en donderdag in huis. (vooruit betaald)
Carb. was zonder vacuum, maar dat wilde ik wel erop hebben, dus hebben ze nog even een vacuum aansluiting erop gezet. :)

scootparts.nl

kutwinkel. had een yasuni r besteld, maar werd zonder ophanging geleverd, werd mij verteld dat ze het niet konden nabestellen dus dat het mijn probleem is... daar baal je van.

vdhparts goede ervaring mee had banden besteld op site waren 15 euro, maar die hadden ze niet meer ofzow moest ik 20 euro ervoor betalen gebeld bleken het orgineel banden van 30 te zijn ofzow:) Levertijd als je het voor zondag besteld is het woensdag of donderdag binnen wel netjes dus.

scootparts: Iets mindere ervaring had geanoiseerde boutje besteld en wat ander spul krijg ik een blauw olie dopje en een mallosie sleutelhanger doorvoor :S waar ik dus nix aan heb.

easyparts.nl is bagger je moet altijd verzendkosten betalen (behalve bij vooruit betalingen) Levertijd is bij mij behoorlijk lang en het staat vaak in back-order zodat het nog langer duurt (Een sticker duurde bij mij een half jaar :S)

Scootparts.nl is de beste naar mijn mening, Snelle levering, goede verpakking (economisch) en geen rembours kosten (boven de 50 euro).

Maja, zo zal iedereen andere ervaringen hebben bij verschillende of de zelfde online-shops.

jonnah said:
scootparts.nl

kutwinkel. had een yasuni r besteld, maar werd zonder ophanging geleverd, werd mij verteld dat ze het niet konden nabestellen dus dat het mijn probleem is... daar baal je van.

Hey vriend, meld je eens even aub. Van dit verhaal klopt dus helemaal niets he! Mail aub de webmaster.... :|

webmaster Scootparts said:
U bedoeld?
Dat wanneer jullie een leverings fout hebben gemaakt en je het product terug moet sturen , je de verzendkosten moet betalen na jullie toe, omdat jullie een fout hebben gemaakt door het verkeerde op te sturen. Bijvoorbeeld je besteld een cilinder voor mina en je krijgt de pia versie. dan stuur je hem terug, want ja je wilt toch rijden maar dan moet je nog 5.50 betalen.

Maar webmaster het gaat hier om onze ervaringen met winkels

Je moet het voorschieten, je krijgt het terug als het onze fout is. Ik snap het probleem niet?

Dit gaat inderdaad over ervaringen, maar wanneer die gebaseerd zijn op verkeerde informatie of komt door het NIET lezen van de leveringsvoorwaarden o.i.d. dan wil ik dat graag rechtzetten snap je?

Niemand hoeft op te draaien voor onze fouten natuurlijk.

webmaster Scootparts said:
Je moet het voorschieten, je krijgt het terug als het onze fout is. Ik snap het probleem niet?

Dit gaat inderdaad over ervaringen, maar wanneer die gebaseerd zijn op verkeerde informatie of komt door het NIET lezen van de leveringsvoorwaarden o.i.d. dan wil ik dat graag rechtzetten snap je?

Niemand hoeft op te draaien voor onze fouten natuurlijk.

Dat word al heel lang verteld met mailtjes die ik van Marcel krijg, dan krijg ik dus nog een aardig zakcentje moet ik zeggen :)
Maar aangezien het nu al weetik veel hoeveel maanden geleden is :rolleyes:

Scootparts.nl:
Nooit problemen mee gehad, al vaker bestellingen gedaan, altijd snel in huis en goedkoop.

Opvoeren.nl:
Me eerste uitlaat op besteld, duurde 2 weken, ze reageren niet op mail.
Uitlaat werd geleverd in een veel te kleine doos, de bocht stak er 10cm uit oid.
Verder zat er ook helemaal niks bij...

50cc.nl:
Goeie service, ik haal het altijd af want ik woon in de buurt

Easyparts.nl:
Ruim aanbod, wel duur, en levertijd is echt belachelijk hoog

Status
Not open for further replies.
Back