Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

skinso

wu-tuning rox styling
zoals streetje al vermelde :
fastparts-> duurde lang en werd door een vreemd door een vreemd bedrijf verstuurd, mochten we het zelf ophalen anders stuurde ze het terug. de onderdelen zijn goed maar slecht verpakt.
scootparts-> normaal goede service, heb nu alleen een langere bestelling open staan.
easyparts-> soms lang soms kort-> is wel goed te controleren via de internet site
50cc.nl->goede service kwam snel aan
j-p-s-> goede service, ook emailen word snel beantwoord

ik denk trouwens dat er al een goed beeld is welke de beste zijn in ons koude kikker landje.

me vraag is eigenlijk , heeft er iemand ervaring met het bestellen van www.scooter-attack.com . dit omdat ze in het bezit zijn van een aantal mooie temp-rpm tellertjes voor een mooie prijs

mvg michael

deef

New Member
www.euroscooters.nl

4 weken geleden snelgas en hebo stuurpad besteld krijg om de
2 dagen een mailtje dat het nog steeds niet op vooraad is vind ik in iedergeval beter dan dat ze niks van zich laten horen hoop het
toch wel snel binnen te hebben

www.fastparts.nl

dellorto 19mm carb besteld
moest in tegenstelling tot andere maar 4 dagen wachten
kwam tie binnen was het een arreche 24mm carb
en het gekste is die staat glad nie op die site :S

www.scootparts.nl

de beste allertijden naar mijn ervaringen
airsal cilinder besteld volgende dag binnen
gister weer een cilinder besteld kijken wanneer
die binnen is het mailtje met de gegevens kreeg
ik iig al naar een uurtje

Wipo

New Member
easyparts.nl

vanuit België besteld (yasuni R voor peugeot)
Woensdag avond naar de bank betaling gaan doen. Vrijdag morgen postbode aan de deur met mijn uitlaat. No probs met easyparts...

Tw0t0nE

Bernie Und Ert....
Ben ik de eerste met ervaring van www.scooterparts.nl (GJB)? :)
Heb er een Bidalot C20 besteld, ging prima. Dinsdags besteld, donderdag in huis, zonder problemen. Zeer goed verpakt, dus de uitlaat kwam mooi zonder schade aan. Factuur was bijgevoegd, dus was prima voor mekaar :)

hey k heb een tijdje terug [NR-X tijdperk] bij scootparts een uitlaat gekocht paste perfect zag er goed uit, alleen k heb er wel lang op moethu wachte [ ligt mabey aan de woonplaats etc]

en heb me cil laatst bij opvoeren.nl gekocht die was snel thuis, cil zag er goed uit. geen problemen me verder !

greets danny

Divided

Banned
vind dit topic wel een succes ..
ik kan tot nu toe concluderen dat fast-parts absoluut afgeraden is.
en dat easyparts en scootparts tog wel de populairste zijn .
maar die altijd de snelste.

Lucas

Banken?
Ik zelf ben niet echt te vreden over easyparts.

Ik wacht nou al 1 maand en 3 weken op mn TNT stuurtje, en ze reageren pas na ongeveer een week op mn mailtjes. En dan krijg ik het gevoel dat ze me daarin ook nog afwimpelen met een of andere smoes over leverbaarheid.

kortom kut dus

Divided

Banned
ik had bij EP.nl een wat klein spul besteld.
1 ding hadden ze niet..
ik 2 keer gemaild. of ze geen andere product van de zelfde waarde wouden opsturen .. nou dat had ik de volgende dag in de bus.
maar voordat ze op je mail reageren dat duurt idd soms wel even .

blehaap

New Member
- het is j-p-s en geen j-s-p :). trouwens goede ervaring mee. redelijk snel geleverd en vragen worden ook altijd snel beantwoord.

- scootparts heb er vaak wat betseld maar nog nooit een probleem gehad. alleen beetje vage zooi met skf lagersetje (heb ik apart om gevraagd). de ene medewerker zegt dat ze ze wel hebben en de andere vervolgens niet :S. maar verder prima :)

-scoots (brommerhoek vink): prima service, iets langere levertijd.

Divided

Banned
ik heb wat klein onderzoek vericht van scootparts en easyparts en ik heb daar uit kunnen concluderen dat scootparts voor 80% goedkoper is als easyparts.

snukje

El Gringo Semi-Tuning
scooter-attack.com

Twee keer wat besteld was met 3 dagen binnen. verzendkosten waren dacht ik iets van €5 extra.

scootparts.nl

hetzelfde wat merendeels van de mensen heeft hiero. gewoon goed

Ruben

De Generaal
snukje said:
scooter-attack.com

Twee keer wat besteld was met 3 dagen binnen. verzendkosten waren dacht ik iets van €5 extra.
Dan heb je het geld via rekening overgemaakt, want onder rembours is het wat duurder. Vriend van me had er een EVO 50 besteld en moest rond de €20 aan transports kosten betalen. Verder is het een goed bedrijf wat heel snel je spullen naar je huis leverd. De cilinder van me vriend was er binnen 2 dagen.

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this