Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

tjonge jonge zeg.
ik bestel nooit niks on-line!!
ga naar een scooterzaak en koop het en heb het binnen 2 tellen in mijn bezit.
on-line bestellen is de grootste onzin die er is!!!
als ze het niet voorraadig hebben of de levering van de leverancier duurd wat langer kunnen ze wel ff bellen of mailen vind ik.
maar dat fatsoen nemen de meeste zich niet eens!
en betaal nooit niks vooruit want dan ben je helemaal de l*l.
als als je hun op telefoon en mail niet te pakken krijgt vind ik gewoon associaal.
dus ik kots van die on-line winkels.
koop het wel waar ik wel geholpen word en geen weken hoef te wachten.
van mij mogen ze die allemaal opdoeken.

Haha, lees de tekst die je net typt nog een keer na.
En denk er dan een keer over na.

:L

hij zet wel vaker van die kansloze posts neer :L... debiel dat et is... maarja

online shops zijn gewoon super makkelijk, en normaal gesproken gaat et ook gewoon allemaal goed :)!

k heb tot nu al mijn onderdele bij www.euroscooters.nl besteld

en moet zegge egt gwoon de beste, bijna altijd op voorraad en als j vandaag betaalt morge al in huis dit s gwoon zo en ook goeie service vind ik klantvriendelijk.

gwoon een goei winkel met een mega grote assortiment en vind hem ook nog eens de goedkoopste dan de rest .

Ik heb eigenlijk met verschillende online-winkels goede ervaring.

XSH (marco dus) kom ik goed mee overeen en bestel ik dus mijn grote inboedels (meestal 500+€ altijd)

Scootshop (hansje dus) is voor kleinigheden als het snel moet gaan (belgië) binnen de week binnen en altijd goed in orde!

Euroscooters bestelde ik vroeger ook veel op en nooit problemen mee! Ze bellen zelfs als er wat vertraging is of er een bestellig later pas komt ivm levering en bieden soms duurdere dingen aan die je dan voor dezelfde prijs krijgt (naaldlager polini kreeg ik malossi voor dezelfde prijs) dus zeker goede winkel!

Speed-parts ook zeker niks op aan te merken! Mijn Yasuni C30 was door loos gegaan en verdwenen onderweg! Na heel onderzoek door hen was ie nog steeds spoorloos en heb ik gewoon een nieuwe ontvangen na wat telefoontjes dat ik dus weldegelijk geen Yasuni had ontvangen en na wat overleg tg tot een akkoord gekomen. Ook zat er bij mijn manston 2 geen pakking setje die er normaal altijd bij zitten dus die hebben ze achteraf gewoon zonder problemen van te maken opgestuurd!

Deze winkels zijn bij mij dus gewoon 100% geliefd :*

erg goede ervaring met

speed-parts goede service snelle levering

euroscooters snelle levering ... service kan soms beter

minder goed

easyparts duurt soms lang erg lang

scooterparts soms versturen ze x merken voor de zelfde prijs erg vervelend !!
en om sommige dingen doen ze erg moeilijk

Voor mij maar 1 online shop : euroscooters/van der kruis.

Altijd alles binnen 2 dagen binnen. Als er iets niet is laten ze het direct weten.
Als het langer dan 2 weken gaat duren ( waar ze dan ook echt niets aan kunnen doen) bellen ze nog even op of je het nog wilt hebben of dat je het wilt anuleren.

ik heb zondagavond wat besteld @ euroscooters , dinsdag was het er :)

maar dat is bij easyparts vaak ook wel zo ,alleen originele delen moeten ze soms ook bestellen ,ze kunnen niet alles op voorraad nemen natuurlijk ;)

bestel altijd alles bij v/d kruijs!

altijd binnen 2 of 3 dagen binnen!
en als iets er niet is ( wat zelden voorkomt ) sturen ze het je na!

Indd, altijd euroscooters, al zoveel klein grut besteld, altijd binnen 2 werkdagen binnen, als ze iets niet kunnen leveren, bellen ze je, of sturen ze geld mee terug!

kan weinig beter:)

Scootparts is rondom KUT, 2 weken gewacht op een voorwielas voor een aerox, kreeg ik dus uiteindelijk een SR voorwielas binnen:rolleyes: Nooit meer wat besteld daarna.

nou kreeg net brief van scootsparts ... eerst uitleg

3 weken geleden paket bij hun besteld hpi grondplaat en polini vertanding samen 126 euro maar omdat ze de vertanding neit konde leveren werd de hpi al vast verstuurt 3 dage later kwam ik opeens een polini vertading tegen die ik nodig had die gekocht en scooter parts gemaild dat het niet meer hoefde maar dat ik de hpi wel gewoon wilde aan nemen en dat kon dus niet het was of 126 euro betalen en wachten op de vertanding hoe lang zou duren onbekent of niks ... toen had ik niks genomen ...

krijg nu net een acept giro van ze binnen of ik effe 14 euro wil betalen voor verzend kosten... flikker op dat betaal ik niet want die hpi had ik gewoon aan willen nemen maar dta kon volgens hun niet bullshit ... zaak

nou kreeg net brief van scootsparts ... eerst uitleg

3 weken geleden paket bij hun besteld hpi grondplaat en polini vertanding samen 126 euro maar omdat ze de vertanding neit konde leveren werd de hpi al vast verstuurt 3 dage later kwam ik opeens een polini vertading tegen die ik nodig had die gekocht en scooter parts gemaild dat het niet meer hoefde maar dat ik de hpi wel gewoon wilde aan nemen en dat kon dus niet het was of 126 euro betalen en wachten op de vertanding hoe lang zou duren onbekent of niks ... toen had ik niks genomen ...

krijg nu net een acept giro van ze binnen of ik effe 14 euro wil betalen voor verzend kosten... flikker op dat betaal ik niet want die hpi had ik gewoon aan willen nemen maar dta kon volgens hun niet bullshit ... zaak

Dude misschien even bijvertellen dat het onder rembours was, jij wilt dus het pakket wel hebben maar niet de rembours van 126 betalen die erop zit geplakt. Dan ben je toch ook niet echt snugger of wel? Die bon zit erbij en kan je niet meer wijzigen. Als je dan besluit 'niets' te nemen gaat het pakket retour en mag je 14 euro verzendkosten betalen.

Rembours is uitstel van betaling, geen " je hebt niet betaald dus je kan alles flikken" regeling.

Voor figuren die halverwege de verzending besluiten dat ze toch ergens anders willen kopen moeten ze dezelfde regel gaan invoeren als bij de aankoop van een nieuwe auto. Afzeggen? Prima, maar dan wel even 20% van de aankoopprijs als annuleringskosten dokken.
En nee, ik werk niet bij 'die' winkel, maar ik heb elke maand wel zelf een handjevol irritante f#ckers die niet betalen. Zijn overigens ook altijd nederlanders en belgen, terwijl die maar 50% van mijn klandizie uitmaken.

goede ervaring:

euroscooters.nl 100% de beste :) doen nergens moeilijk over blijven duidelijk bellen je op mailen enz.

minder goed: simonini.nl laten niks horen je krijgt geen bestel nummer die je in je overboeking kan zetten enz.

aller ergste shop:

XSH shop. alleen maar ellende 3 maanden w88 om je geld trug te krijgen is nog kort.. mail je van te voren of ze het hebben zeggen ze ja en vervolgens moet het nog bestelt worden :S vraag je het geld trug kunje 3 maanden w88 om je geld trug te krijgen en dat is bij hun nog kort..
erg jammer..

voor mij dus al1 nog maar euroscooters.nl

euroscooter nummer #1 hier..
altijd binnen 2 werkdagen binnen 8)

easyparts daarin tegen..
en zowiezo k*t zaak want de reageren helemaal niet op de mail ..

bij mij reageren ze prima bij easyparts , easyparts is zeer goed..

ik heb daar vaker wat besteld , soms dingen die in een envelop pasten stuurden ze op in envelop en doen ze er het geld wat ze besparen hiermee netjes in de envelop , verder heb ik al tig keer meegemaakt dat ze netjes dingen nasturen omdat ze het niet op voorraad hadden , dat vind ik dus netjes.

ook heb ik weleens wat geanuleerd daar , was geen probleem , en ik kreeg mijn geld netjes terug.

verder leveren ze netjes alle originele onderdelen, ook word je gfoed geinformeerd over de bestelling en over artikelen (via mail dus)

en vanaf 50 euro en hoger geen verzendkosten :)

Goede ervaring : easyparts , J&R motoren . Moet soms wel wat langer wachten want ik ben van België maar dat is dus compleet normaal .
Ik ga nu eerst volgende keer eens bij scootshop.be wat bestellen , hoor daar niets anders dan goed over en is ook wat dichter bij huis :)

Status
Not open for further replies.
Back