Onderwaardering op GoT :P

jaahaaa, mijn vader, he, dat was, de grote oebiedoebie, met het konijn wat immers en daarentegen kon zeggen.
 
Originally posted by Boostah
Loop een computerzaak binnen... en laat je helpen door degene die daar stage loopt (90% kans dattie op Tweakers.net zit) Dan word het rotte scootervolk toch aangesproken met U :p

Jaaamm wat denk je dat, je gaat de it in maar je hebt nog nooit van got gehoord 8P

Je doet net ofdat alle it'ers nerds zijn...

Ik werk zelf in een computershop,

Werken 3 mensen, alle 3 scoot/brommer gehad die getuned was. Alle 3 vriendin, 2 wonen er samen.

Praten altijd over vrouwen/auto's etc...

Zuipen zich elk weekend weer lam :)


Ik zit zelf op een ict school, en zie genoeg van die dwaal apen rond lopen, maar er zitten toch ook fatsoenlijke tussen :)
 
Originally posted by drox
You are banned AndroX forever
(Interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)

:D tijd geleden gezegd in zo'n dickbruna achtigestrip dat tweakers nerds waren enzow... toen kreeg ik ban

zeker bang voor de waarheen :D Ik kan er wel weer op door ander usernaam te nemen en via een proxy er naar toe te gaan maar heb daar toch nix boeiends te melden omdat het nerds zijn :D

Haha, ik ben nu ook gebanned, te vet.

Edit , het mailtje :

Beste *username*( ),

Naar aanleiding van jouw laffe actie tegenover een moderator ben je met onmiddelijke ingang gebanned.

Met vriendelijke groet,

Predator / Tom,
HGA Netwerken,
Gathering of Tweakers.net
 
Originally posted by Twan Peters



Ik zit zelf op een ict school, en zie genoeg van die dwaal apen rond lopen, maar er zitten toch ook fatsoenlijke tussen :)

me to :)

ik wil geen pc nerd meer zijn... dus ga ik wat anders doen :p
 
Iedereen loopt te klagen. Maar meer dan de helft van de posts gaat over het doelloos posten onder een fake account op andere fora wat jullie zelf doen.
Dus kansloze nrx figuren zonder helm die hier gepost hebben en op andere fora's lol maken door te faken.. pleur lekker op.

(hoe bedoel je generaliseren)
Ik vind het gewoonweg triest wat er gebeurt, zeuren op een ander en zelf precies het zelfde doen!
 
Back
Top