Onderwaardering op GoT :P

jaja de digicam gaat overal mee naartoe bij die knapen, onder de douche, stel dat er een enge spin zit :O, naar de supermarkt, want misschien zit die leuke kassamevrouw van 35 er wel.... blabla
 
ut gaat weer helemaal nergens over bij de GoTweakers... Die gasten zitten dag en nacht te rukken achter hun PC (generaliseer ik nu net zó als hun doen? :p) en hebben het allemaal maar over "ik heb de allernieuwste bios-software! Kan ik de multiplayer op 2 zetten! Woesh!" Maargoed.. beetje l00s allemaal!
 
Originally posted by SoulDarkness
ut gaat weer helemaal nergens over bij de GoTweakers... Die gasten zitten dag en nacht te rukken achter hun PC (generaliseer ik nu net zó als hun doen? :p) en hebben het allemaal maar over "ik heb de allernieuwste bios-software! Kan ik de multiplayer op 2 zetten! Woesh!" Maargoed.. beetje l00s allemaal!

Hier gaat het over C20'jes en weet ik wat, dus ach, d'r zijn wel overeenkomsten hoor ;).
 
You are banned AndroX forever
(Interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)

:D tijd geleden gezegd in zo'n dickbruna achtigestrip dat tweakers nerds waren enzow... toen kreeg ik ban

zeker bang voor de waarheen :D Ik kan er wel weer op door ander usernaam te nemen en via een proxy er naar toe te gaan maar heb daar toch nix boeiends te melden omdat het nerds zijn :D
 
Originally posted by drox
You are banned AndroX forever
(Interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)

:D tijd geleden gezegd in zo'n dickbruna achtigestrip dat tweakers nerds waren enzow... toen kreeg ik ban

zeker bang voor de waarheen :D Ik kan er wel weer op door ander usernaam te nemen en via een proxy er naar toe te gaan maar heb daar toch nix boeiends te melden omdat het nerds zijn :D



Je vindt dat daar maar een stelletje nerd's zijn, maar je word gebanned en maakt meteen een nieuw account aan, gaat er expres voor kloten om toch op got te komen omdat je ip gebanned is. En dan post je zoveel dat je weer in stuffis kent LOL
 
echt een stelletje loze nerds die 24/7 achter de comp zitten te typen/downloade/afrukken en weet ik wat :) blij dat ik dan een ' 16-jarige helmloze liggende knakker ' 8P8P8P ben :p
 
Loop een computerzaak binnen... en laat je helpen door degene die daar stage loopt (90% kans dattie op Tweakers.net zit) Dan word het rotte scootervolk toch aangesproken met U :p
 
Omg wat een stelletje alleswetende kutdebielen daar, bah :|

Daarnaast is een scooter die 120 loopt gewoon ronduit onverantwoord. Dat is 3 keer zo hard als toegestaan is, Misschien dat je het zelf niet in ziet op dit moment, maar dergelijke snelheden zijn onverantwoord op brommers. De meeste van die dingen zijn gewoon domweg niet gemaakt voor die snelheden.

Maar als je scooter 120 loopt ben je toch ook een sukkel
Een scooter die 120 rijdt is niet verzekert
Een scooter die 120 rijdt kan dit niet aan bij het remmen
Dit vind ik toch wel aardig sukkelig eigenlijk
 
Ach, gewoon een groepje zieligerds, dat door elkaar maar flink te steunen, over hun onherroepelijke minderwaardigheidscomplexje heenkomen... "I-net is life" nemen zij wel heel letterlijk 8P
 
Boeie , hun geilen op de nieuwe , giga mega wappie megahertz 3000xp5+ proc,

Wij op een tuned speed setupje.

Wij vinden nerds die 24/7 forumen kansloos (no offenct bart ;) )
Hun vinden mensen die scooters opvoeren kansloos.

K bedoel , trek je conclusies , zo blijf je bezig toch :)
 
uhm zulke mensen dusdie dat soort dingen zeggen


afzeik_008.jpg
 
Back
Top