Onderwaardering op GoT :P

Originally posted by Arne
Super kansloos K*NKER GoT. Als je je daar ophoudt met al die generaliserende mongoloide internet nerds die heel de dag niets beters te doen hebben dan te generaliseren en iedereen die niet in een lease Golf rijdt en op de administratie van een verzekeringskantoor werkt te disrespecteren.....dan ben je zelf ook zuur..
:D:D
 
Originally posted by Sfx-Beginner
stelletje nerds hebben alleen een fiets gehad op hun 16e........

// Zullen we alvast een bloemstuk bestellen voor Fietschbel? Gezien het feit dat hij een stel asocialen aan het wijzen is op hun gedrag, zal hij hoogstwaarsch. binnenkort in het ziekenhuis te bewonderen zijn.///

LOL stelletje schijterds :D

FU :D ik ben 15, 1500 posts @ GOT, modder, en kheb fiets
 
Nou, dan weet jij ook de de sfeer op got nietmeer gezond is.

Ik kwam er vroeger vaak, nu eig voor GC en HK ff loeren
 
En die fietschbel is vriendje van Roi (freesoul) en Poeg4ever dus dat topic is sowieso alleen om te flamen :X
 
Ik kwam vroeger ook veel op GoT... Sfeer is idd best wel achteruit gegaan.
Maargoed, waar maakt iedereen zich druk om. Die gozer opent een topic omdat hij idioten op een illegale meeting zonder helm ziet stunten enzo. Lijkt me opzich niet meer dan logisch.
Als Arne hier een topic maakt met een breezah forum vind iedereen het prachtig om daar lekker te gaan lopen dissen. Nu gebeurt het andersom, vind het eigenlijk nog terecht ook en dan zijn ze allemaal op hun pikkies getrapt.
Eigenlijk bewijzen jullie zelf dus hoe triest je bent ;)
En nee ik heb niks meer met GoT, het interreseert me geen reet verder....
 
toch hebben nerds wel een beetje gelijk. een groot gedeelte van scooterrijdend nederland is best asociaal naar mijn mening....
 
Vind de arrogante houding irritant. Wat ze juist niet weten is dat de 'jongetjes' die 120 gaan juist niet aan het cliché beeld voldoen...
 
Originally posted by Twan Peters
Je vindt dat daar maar een stelletje nerd's zijn, maar je word gebanned en maakt meteen een nieuw account aan, gaat er expres voor kloten om toch op got te komen omdat je ip gebanned is. En dan post je zoveel dat je weer in stuffis kent LOL

lezen is ook een vak..

Ik zei juist dat ik er best weer op kan komen als ik wil maar dat ik er geen behoefde aan heb...
 
Ik las net nog eens dat bericht goed door.
Die Cubix die gepost heeft is mijn Beste vriend.
Zelf zit die ook overal wheelie's te oefenen met zijn neo's en zelf heeft die een gat in zijn uitlaat.
Ik ga hem eens om nadere uitleg vragen. })
 
vroegah, wandelde ik er ook veel rond... maar het is erg achteruit gegaan....

mja, wat niet eigenlijk? vroegah, was alles beter, immers!
 
Back
Top