Onderwaardering op GoT :P

Advertisement - register to remove this

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
User not allowed to access this forum
(Interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
 
Je moet zoveel posts hebben op dat forum om het te kunnen bekijken.


ontopic :

Er waren allemaal jongeren op scooters aan het slippen en steigeren op het achterwiel.

:D
 
iedereen heeft een schijt hekel aan elkaar...

zoals ik op een auto forum lees
dat ze scooters haten...
en wij haten auto's...


dus nu ook zelfde met die 1337 nerds :p
 
Oja, sorrie, nee je hebt geen zoveel posts nodig je moet alleen reggen, Stuffis Generalis is vrij.

Hieronder een waarschijnlijk onleesbare copy-paste van dat topic @ GoT..


Ik reed net met de auto langs een parkeerplaats in Duiven en er waren allemaal jongeren op scooters aan het slippen en steigeren op het achterwiel. Sommigen reden wel met helm maar 90% reed gewoon zonder. Maar ipv dat ze rustig rijden geven ze volgas met hun vieze knetterende uitlaten die gammel onder die dingen hangen.

Ik woon er vlakbij en ik heb er best wel last van. Wat zouden jullie doen: politie inlichten of niet?

__________________
Dell Dimension XPS D266 @ 533 | 192mb | 32mb video | HP9110i


KeRsTmAnNeKe
D.I.S.C.O.


Door KeRsTmAnNeKe - Wednesday 11 June 2003 17:42

gewoon politie bellen
Tis nl voor de eigen veiligheid van die jongeren die zonder helm rondrijden!


(wel foto's maken als ze komen plz)

__________________
Vitality drive-in show, uit het zonovergoten Helvoirt!


Fietschbel
Tringelingeling


Door Fietschbel - Wednesday 11 June 2003 17:43

Ik ga zelf even zeggen dat ze hun helm moeten opdoen stelletje hersenlozen. Ik neem de digicam mee

__________________
Dell Dimension XPS D266 @ 533 | 192mb | 32mb video | HP9110i


Aetje
Troubleshooting met HAMERRR


Door Aetje - Wednesday 11 June 2003 17:44

Idd, politie bellen en vertellen dat die jongeren aan het racen zijn op die scooters. Dan staat de politie zo met snelheidsapparatuur voor hun neus

__________________
SEVERER:TBird 1.2G (A7V) 1GB/133MHz CAS3 GF2GTS/32MB DDR 110GB
SERTHE: AthlonXP 2100+ (A7N8X) 512MB/PC2100 DDR Radeon 9700/128MB DDR 40GB
EMail:Telepath_Skyson@hotmail.com
Forget your fears...
...and want to know more...


Chevy454
De enige echte


Door Chevy454 - Wednesday 11 June 2003 17:44

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Fietschbel schreef op 11 June 2003 @ 17:41:
Maar ipv dat ze rustig rijden geven ze volgas met hun vieze knetterende uitlaten die gammel onder die dingen hangen.

--------------------------------------------------------------------------------


Dat komt vanwege hun koppeling die volgas nodig heeft.
schakelbrommer

__________________
Capoeirist IS de man _/-\o_
PHC Ritzen is de ultieme tuner _/-\o_

Ik ben niet God. God vergeeft, ik niet


CybErik
La Cerveza Mas Finas


Door CybErik - Wednesday 11 June 2003 17:45

Je kan ook gewoon vragen of ze weggaan en dreigen met de politie, in plaats van ze er meteen aan naaien...

__________________
Happy little day, Jimmy went away
Met his little Jenny on a public holiday
A happy pair they made, so decorously laid
'Neath the gay illuminations all along the promenade



Cubix


Door Cubix - Wednesday 11 June 2003 17:46

zeker doen! Dat volk moet (hardhandig) manieren leren. (mensen hebben er last van neem ik aan)
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
CybErik schreef op 11 June 2003 @ 17:45:
Je kan ook gewoon vragen of ze weggaan en dreigen met de politie, in plaats van ze er meteen aan naaien...

--------------------------------------------------------------------------------


Kans is groot dat ze het niet zullen waarderen. (met bijbehorende consequenties)

Cubix wijzigde dit bericht 11-06-2003 17:47 (64%)
__________________
Surinaams spreekwoord: Wie een kuil graaft voor een ander wordt moe!



Bware81


Door Bware81 - Wednesday 11 June 2003 17:48

Laat die gasten toch. het is een leuke hobby. maar ja je zult waarschijnlijk zelf nooit aan die dingen geknutselt hebben anders had je er niet zo op gereageerd. Als ze zelf zonder helm willen rijden dan moeten ze dat maar doen. Je gaat toch ook niet iedereen zelf aanhouden die geen gordel draagt.





Juniorrules
They set up us the bomb!!!


Door Juniorrules - Wednesday 11 June 2003 17:49

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Fietschbel schreef op 11 juni 2003 @ 17:43:
Ik ga zelf even zeggen dat ze hun helm moeten opdoen stelletje hersenlozen. Ik neem de digicam mee

--------------------------------------------------------------------------------


Hij is blijkbaar al weg

[edit]
Zo aan z'n nick te zien houdt ie meer van fietsen

Juniorrules wijzigde dit bericht 11-06-2003 17:50 (13%)
__________________
| T.Net Profile | Specs |
9-5-'03 Ik: "Duw gewoon op ctrl+a?" Sanne: "Ik ken al die snellinks niet"



Snoertje
Probing...... 100%


Door Snoertje - Wednesday 11 June 2003 17:51

Als ze het nou elke dag doen, ok spreek ze dan s aan en als dat niet werkt kan je altijd nog de politie bellen.

Maar als die af en toe maar is, laat ze dan toch.

__________________
Obey your robot overlords!


Wekkel
De downloadkoning

Door Wekkel - Wednesday 11 June 2003 17:51

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Bware81 schreef op 11 June 2003 @ 17:48:
Laat die gasten toch. het is een leuke hobby. maar ja je zult waarschijnlijk zelf nooit aan die dingen geknutselt hebben anders had je er niet zo op gereageerd. Als ze zelf zonder helm willen rijden dan moeten ze dat maar doen. Je gaat toch ook niet iedereen zelf aanhouden die geen gordel draagt.

--------------------------------------------------------------------------------


Gewoon genieten en terugdenken aan je eigen tijd Als het iedere avond raak is, is het natuurlijk wel vervelend.

__________________
Da's goeie shit


hezik
REUTEL

Door hezik - Wednesday 11 June 2003 17:53

Zullen we alvast een bloemstuk bestellen voor Fietschbel? Gezien het feit dat hij een stel asocialen aan het wijzen is op hun gedrag, zal hij hoogstwaarsch. binnenkort in het ziekenhuis te bewonderen zijn.

Iemand nog een 2e hands digicam voor 'm te koop als vervanging voor die ene die ze anaal geinserteerd hebben bij 'm?

On-Topic: Ik zou de politie gebeld hebben.

__________________
"jawohl, ich sage zu dem wagen 'give me everyzing yoe got' und presse dan auf die 'turbo boost' button.. toll" - R.Schumacher


Bware81


Door Bware81 - Wednesday 11 June 2003 17:55

dan ga je er gewoon bijstaan en geef je ze wat tips om die dingen nog wat meer op te voeren. als je dan de volgende keer " er last van hebt " ga je weer naar buiten en zeg je gewoon : Ej jongens, ik zitt net ff voetbal ( of iets anders ) te kijken. en ik ken het maar moeilijk volgen" als je dan ff een gesprek met ze voert gaan ze wel weg als je het netjes vraagt. Hoe meer je laat merken dat je het vervelend vindt hoe langer ze blijven hangen.





BazzH

Door BazzH - Wednesday 11 June 2003 17:56

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
CybErik schreef op 11 June 2003 @ 17:45:
Je kan ook gewoon vragen of ze weggaan en dreigen met de politie, in plaats van ze er meteen aan naaien...

--------------------------------------------------------------------------------


Dat gaat niet altijd werken. Ze zullen waarschijnlijk al wel op meerdere plaatsen zijn weggestuurd. Aangezien ze ook wel zullen vinden dat ze het "recht" hebben om op de openbare weg met elkaar te "praten", zullen ze zich waarschijnlijk niet zomaar weg laten sturen. Dat mag de politie dan dus doen, onder dreiging van samenscholingsverbod en zero-tolerance. En als je echt pech hebt, dan blijven ze puur uit protest gewoon zolang mogelijk hangen.

Je kunt het in ieder geval altijd proberen, maar de kans van slagen is volgens mij niet zo groot. Als je last hebt van die scootertjes, dan zou ik eens met ze gaan praten of je voor die geluidsoverlast geen oplossing kunt vinden. Dat komt een stuk beter over als dat je zegt dat ze weg moeten, omdat je last van ze hebt.


Vergelijk het met het volgende geval:

Vorig jaar stonden we met een groepje ergens op een camping in Tsjechië. Gezellig, muziekje erbij. Dan heb je er ook altijd mensen tussen zitten, die vinden dat de muziek UIT moet. Mensen die komen zeuren dat de muziek UIT moet, die krijgen het over het algemeen zwaar. Terwijl iemand die vriendelijk komt vragen of het wat zachter kan, omdat de kleine een middagdutje doet, waarschijnlijk een veel positievere reactie krijgt.





Fietschbel
Tringelingeling


Door Fietschbel - Wednesday 11 June 2003 17:56

Ik ben ff langsgeweest maar helm vinden ze niet nodig + er zijn er 2 op elkaar geklapt

__________________
Dell Dimension XPS D266 @ 533 | 192mb | 32mb video | HP9110i


Solid Seal
Wie moest remmen ging te hard

Door Solid Seal - Wednesday 11 June 2003 17:58

A het fenomeen "hangplekjongeren" tja hier in Spijkenisse ook veel last van...

van die opgeschoten knapies die bij Bas werken en een scooter van een slordige 3000 euro onder hun reet ... mja..

Sommige hoor je ook "schakelend" rijden .. die dingen kunnen nieteens schakelen

En ze staan altijd mensen zoals mij in de weg als ik met me fiets aan kom scheuren

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Bware81 schreef op 11 juni 2003 @ 17:48:
Laat die gasten toch. het is een leuke hobby. maar ja je zult waarschijnlijk zelf nooit aan die dingen geknutselt hebben anders had je er niet zo op gereageerd. Als ze zelf zonder helm willen rijden dan moeten ze dat maar doen. Je gaat toch ook niet iedereen zelf aanhouden die geen gordel draagt.

--------------------------------------------------------------------------------


Leuke hobbie?? als ze vakantie hebben dan rijden ze de hele dag op zo'n %@#$!-ding ... laat ze eens wat nuttigs doen of iig normaal doen .. ze zijn menig mens tot last....
Ze rijden hier ook op het winkelcentrum te Waterland .. politie doet niks .. maar als ik een keer op me fiets komt dan zijn ze er ineens ...
Dat zegt wel wat over de agressie die die gasten uiten op andere mensen ...

mja ik lach me altijd krom als er weer een zooi op de rollerbank gaan

Solid Seal wijzigde dit bericht 11-06-2003 18:00 (12%)
__________________

LanParty ROTTERDAM --> Fragvalley: The LAN with a 'Twist'20, 21 en 22 juni 2003
Onderaan = ik



Jalla
#vrijwazig

Door Jalla - Wednesday 11 June 2003 17:59

laat lekker, zovaak is het nou ook weer niet zo'n meeting

__________________
specs.[] MSI k7t266a pro 2 [] AMD 1700+@2300+ Asus Geforce 4 ti 4200 128 mb 512 samsung pc 2700 ddr-ram sitecom 10/100 mb Leadtek WintvXP2000 deluxe | WinXPpro Maxtor 40 GB hdd @ 7200rpm[] Iiyama 15 inch TFT AX3818 UTC &17" CRT


Speedy_J
...........


Door Speedy_J - Wednesday 11 June 2003 17:59

Bellen jullie ook de politie als je buurman een feestje geeft een keer in het jaar en hij maakt wat geluid ofzo? Of is het gewoon een algemene hekel aan scooterrijders?

__________________
muon stats|Jordis.nl


Solid Seal
Wie moest remmen ging te hard

Door Solid Seal - Wednesday 11 June 2003 18:02

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Speedy_J schreef op 11 June 2003 @ 17:59:
Bellen jullie ook de politie als je buurman een feestje geeft een keer in het jaar en hij maakt wat geluid ofzo? Of is het gewoon een algemene hekel aan scooterrijders?

--------------------------------------------------------------------------------


ja ...

nee dat is het niet .. feestje okee .. mja niet iedere dag ofzo .. maar de meeste scooterrijders gebruiken dat ding niet waar die voor gemaakt is imho ..

Iedere dag die herrie enzo .. ook 's avonds enzo ... soms gaan ze erg ver.
en als je er wat van zegt krijg je meteen een grote mond of ze meppen je schedel in ...



__________________

LanParty ROTTERDAM --> Fragvalley: The LAN with a 'Twist'20, 21 en 22 juni 2003
Onderaan = ik


BazzH

Door BazzH - Wednesday 11 June 2003 18:05

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Cubix schreef op 11 June 2003 @ 17:46:
zeker doen! Dat volk moet (hardhandig) manieren leren. (mensen hebben er last van neem ik aan)


[...]


Kans is groot dat ze het niet zullen waarderen. (met bijbehorende consequenties)

--------------------------------------------------------------------------------


Je moest eens weten hoeveel mensen er hardhandig manieren moeten leren. Als je eens goed om je heenkijkt, is het gewoon echt triest.

- Hinderlijk geparkeerde auto's. Waarom op de parkeerplaats 20 meter verderop? We hebben toch een stoep voor de deur? Ja, die lui met kinderwagens, rolstoelen enzo, die gaan maar een stukje over de weg hoor.

- Mensen die hun hond op alle mogelijke plaatsen laten schijten. Bij voorkeur bij andere mensen voor de deur, en anders ergens waar zo'n bordje staat: "Verboden honden uit te laten" of "Kinderspeelterrein, geen hondentoilet". En ze denken allemaal ook nog, dat het beest overal gewoon los mag lopen.


En dat zijn dan nog maar de 2 eerste voorbeelden die in me opkomen. Feit is gewoon, dat waar mensen zijn, er mensen last van elkaar hebben. En aangezien de tolerantie over het algemeen steeds verder van de voordeur ophoudt, zal dat alleen maar erger worden.





Calitomnication
R E T T E N


Door Calitomnication - Wednesday 11 June 2003 18:08

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Speedy_J schreef op 11 juni 2003 @ 17:59:
Bellen jullie ook de politie als je buurman een feestje geeft een keer in het jaar en hij maakt wat geluid ofzo? Of is het gewoon een algemene hekel aan scooterrijders?

--------------------------------------------------------------------------------

De meeste scooterrijders voldoen nu niet echt aan de sociale verwachtingen die de meeste mensen hebben. Ze gedragen zich ronduit Asom, knallen overal doorheen. Sommige mensen, waaronder ik, hebben een algemen afkeer tegen Scooters en verlaagde Golfjes gekregen. Niet om de voertuigen zelf, maar meestal om de gebruiker / misbruiker / bestuurder ervan.

Disclaimer, heb je een scooter of verlaagde Golf en je vindt dat je niet Aso bent, dan hoef je dit niet te lezen

__________________
Start Spreading The News... I Am Leaving Today.. I Want To Be A Part Of It, New York, New York


Pjemco
Ik weet het toch wel beter

Door Pjemco - Wednesday 11 June 2003 18:11

Meeste van die gasten vinden dat ze niet aso zijn gok ik zo

__________________
Een plof in het heden is een knal in het verleden!


Fietschbel
Tringelingeling


Door Fietschbel - Wednesday 11 June 2003 18:15

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Calitomnication schreef op 11 June 2003 @ 18:08:
[...]

De meeste scooterrijders voldoen nu niet echt aan de sociale verwachtingen die de meeste mensen hebben. Ze gedragen zich ronduit Asom, knallen overal doorheen. Sommige mensen, waaronder ik, hebben een algemen afkeer tegen Scooters en verlaagde Golfjes gekregen. Niet om de voertuigen zelf, maar meestal om de gebruiker / misbruiker / bestuurder ervan.

--------------------------------------------------------------------------------


volledig mee eens, ik rij ook wel op een scooter, maar die is onbegrensd en maakt geen lawaai. Daarmee rij ik altijd netjes, hou me altijd aan de snelheid/regels maar ik knal alleen voluit als ik word ingehaald door een 16-jarige helmloze liggende knakker die ik dan even genadeloos eruit rij . Mensen zoals ik komen nog weinig voor

Als ik scooter rij (40km/u) dan heb ik ook altijd te maken met agressieve autorijders, maar rij ik 40 met de auto dan blijven ze rustig achter je.

__________________
Dell Dimension XPS D266 @ 533 | 192mb | 32mb video | HP9110i


BazzH

Door BazzH - Wednesday 11 June 2003 18:18

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Pjemco schreef op 11 June 2003 @ 18:11:
Meeste van die gasten vinden dat ze niet aso zijn gok ik zo

--------------------------------------------------------------------------------


Iedereen verstaat waarschijnlijk ook toch net iets anders onder "Aso". De een vind een groepje jongeren dat een beetje bij elkaar hangt "Aso", want hij/zij heeft er last van. Terwijl dat groepje jongeren hem/haar waarschijnlijk "Aso" vindt, omdat hun geen ontmoetingsplek gegund wordt.

Lijkt me een beetje afhankelijk van je referentiekader.





Fietschbel
Tringelingeling


Door Fietschbel - Wednesday 11 June 2003 18:20

Ik zit nu met de deur los maar de dampende oliewalm hangt gewoon hier over de tuinen. Ik denk dat ik toch maar ff tegen de politie zeg dat ze bekeuringen moeten uitdelen voor zonder helm scheuren
 
Got is leuk, ik lach me altijd kapot om de topics die in de SG staan, die mensen vertellen daar hun hele levensverhaal, met de meest idiote details af en toe.

Lekker laten aangaren, groot deel daar leeft een beetje in een eigen wereldje heb ik het idee :).
 
Zitten zeer veel aparte bois tussen ja, heel apart soort leventjes daar, maar ik mag niks zeggen want ik heb daar 1826 posts :x :D , rara wie ben ik :p
 
Super kansloos K*NKER GoT. Als je je daar ophoudt met al die generaliserende mongoloide internet nerds die heel de dag niets beters te doen hebben dan te generaliseren en iedereen die niet in een lease Golf rijdt en op de administratie van een verzekeringskantoor werkt te disrespecteren.....dan ben je zelf ook zuur..
 
Originally posted by Arne
Super kansloos K*NKER GoT. Als je je daar ophoudt met al die generaliserende mongoloide internet nerds die heel de dag niets beters te doen hebben dan te generaliseren en iedereen die niet in een lease Golf rijdt en op de administratie van een verzekeringskantoor werkt te disrespecteren.....dan ben je zelf ook zuur..

IK mag jou :*
 
Door Bware81 - Wednesday 11 June 2003 17:48

Laat die gasten toch. het is een leuke hobby. maar ja je zult waarschijnlijk zelf nooit aan die dingen geknutselt hebben anders had je er niet zo op gereageerd. Als ze zelf zonder helm willen rijden dan moeten ze dat maar doen. Je gaat toch ook niet iedereen zelf aanhouden die geen gordel draagt.

en zo hoort het :p
 
ik rij ook wel op een scooter, maar die is onbegrensd en maakt geen lawaai. Daarmee rij ik altijd netjes, hou me altijd aan de snelheid/regels maar ik knal alleen voluit als ik word ingehaald door een 16-jarige helmloze liggende knakker die ik dan even genadeloos eruit rij . Mensen zoals ik komen nog weinig voor

woei 8)
 
Originally posted by Stinkvinger


Ik reed net met de auto langs een parkeerplaats in DUIVEN en er waren allemaal jongeren op scooters aan het slippen en steigeren op het achterwiel. Sommigen reden wel met helm maar 90% reed gewoon zonder. Maar ipv dat ze rustig rijden geven ze volgas met hun vieze knetterende uitlaten die gammel onder die dingen hangen.

bananenschiller @ friends 8P
 
Back
Top