OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Kom ik net thuis vanuit me werk is me straat afgezet..
ik ff stukje om rijden eenmaal binnen kijk ik TV, zie ik dat de onderdirecteur van de school in me straat is neergeschoten door ze hoofd, En is afgevoerd naar het ziekenhuis per helicopter .Vorige week vond ik nog kogels in me straat van een 9mm en nu dit...
als ik me raam uit kijk zie ik de pers allemaal staan enzo.
Dader loopt nog rond, zou geschorst zijn..

Advertisement - register to remove this

blijkt een 17 jarige scholier te zijn die door de adjunct directeur
was geschorst.

dat zou de reden zijn om de directeur neer te schieten

het word steeds kanslozer in nederland GVD :(

Originally posted by area_51_member
Maargoed moeten we nu weer zo'n hele discussie starten hierover. Fijn, slecht nieuws, www.fok.nl? :P Maargoed misschien dat anderen het wel interessant vinden dat er een onderdirecteur is neergeschoten.

Zal ik jou een kogel door je kop jagen omdat ik je niet mag?
Vind je dat dan ook normaal?

idd, jij bent niet iedereen.

Als er bij jou iemand in de straat word neergeschoten denk jij dan ook van" Aaaah, allemaal niet zo janken hoor"

get a life ffs !

Opzich heb je gelijk , maar je moet t ook zo zien
Waar gaat t heen ?
Jagen ze mij straks een kogel door me kop , omdat ik t laatste replay vest van de winkel had? en hij hem had gewilt?

Ik denk dat ja Arjan , want wat ze hier af en toe neerschieten is toch niet belangrijk.

Wel vind ik dat dit een extreem belachelijk iets is wat er WEER gebeurd.

Ik hoop dat die jongen gepakt wordt en dat ze m flink straffen.
Maar die straf zal wel 240 uur dienst verlening zijn

je zou ook eens een beetje medeleven kunnen betogen, als het jouw beste maatje op school was deed je wel anders gek!

het wordt gewoon erger in nederland, en dat zou je echt als een goed probleem mogen zien, dat woede al direct wordt tegengesteld met vechten, in dit geval schieten is gewoon zwaar idioot.. het zou je maar zo zelf eens kunnen gebeuren

Originally posted by JohnB
Ik denk dat ja Arjan , want wat ze hier af en toe neerschieten is toch niet belangrijk.

Wel vind ik dat dit een extreem belachelijk iets is wat er WEER gebeurd.

Ik hoop dat die jongen gepakt wordt en dat ze m flink straffen.
Maar die straf zal wel 240 uur dienst verlening zijn

Ik weet wat je bedoelt John :D

En op dat punt ben ik het met je eens :D

mja , in amerika word altijd iemand dood geknalt , en die kant gaan we toch op in nederland ( door wie dat komt ..)
dus boeie , ik zat ook eens in reallife dat iemand werd aangevallen met een beil , kan er niet wakker van liggen.

Originally posted by Vassago
idd, jij bent niet iedereen.

Als er bij jou iemand in de straat word neergeschoten denk jij dan ook van" Aaaah, allemaal niet zo janken hoor"

get a life ffs !

toevallig dat je t zegt, paar dagen geleden om de hoek bij me... Open verder ook geen topic, en jaartje geleden paar straatjes verder iemand door t hoofd geschoten. Maargoed

Back