melf #50 Well-Known Member 2 April 2012 #21 ik denk dat Twan nu gaat zeggen dat je dan beter een AU kunt proberen en een bepaalde gasnaald gasnaald staat een letter en nummer op ,meestal W7 maar kan ook anders zijn , staat er niks op heb je een waarschijnlijk een imitatie carburateur..
ik denk dat Twan nu gaat zeggen dat je dan beter een AU kunt proberen en een bepaalde gasnaald gasnaald staat een letter en nummer op ,meestal W7 maar kan ook anders zijn , staat er niks op heb je een waarschijnlijk een imitatie carburateur..
D DnB Well-Known Member 2 April 2012 #22 Maar waarom zou ik het moeten veranderen als die nu goed loopt en der zit inderdaad een w7 naald in verdomt kleine lettertjes ook altijd
Maar waarom zou ik het moeten veranderen als die nu goed loopt en der zit inderdaad een w7 naald in verdomt kleine lettertjes ook altijd
twan nelissen stage6 abuser 3 April 2012 #23 an 262 ver armt heel erg op top je zult ongeveer sproeier 120 nodig hebben . en dan staat die onderin weer te rijk
an 262 ver armt heel erg op top je zult ongeveer sproeier 120 nodig hebben . en dan staat die onderin weer te rijk
melf #50 Well-Known Member 5 April 2012 #26 met std filterbox misschien iets minder , maar 100 zeker wel!