Olielek tussen carterhelft en erge dip met optrekken (koude motor) zip 4t uit 2007

Svenmetdezip

New Member
Ik heb een probleem. Mijn piaggio zip 4t uit 2007 lekt olie tussen de carterhelft en ik moet het blok splitsen. Waar moet ik aan denken en op passen bij het splitsen van het blok. En wat moet ik vervangen? Het lekt via de standaard naar beneden maar ook soms op de grond. Hierbij gaat het om een standaard 50 cc piaggio blok.
en ik heb een hele erge dip bij gas geven (koude motor). hij start zonder problemen maar daarna gaat ie heel hoog in toeren en draait mijn band heel snel. En daarna gaat ie heel laag in toeren. Als ik dan gas geef valt ie wel eens uit. daarna als ik gas geef blijft ie hangen bij ongeveer 20 km/h en daarna trekt ie m door naar 60 ongeveer. Heeft iemand een iedee hoe ik dat kan verhelpen? En wat ik moet vervangen?

setup:
alles standaard
standaart rollen
standaard drukveer
standaard trekveertjes (volgens mij)
45 km cdi
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een probleem. Mijn piaggio zip 4t uit 2007 lekt olie tussen de carterhelft en ik moet het blok splitsen. Waar moet ik aan denken en op passen bij het splitsen van het blok. En wat moet ik vervangen? Het lekt via de standaard naar beneden maar ook soms op de grond. Hierbij gaat het om een standaard 50 cc piaggio blok.
en ik heb een hele erge dip bij gas geven (koude motor). hij start zonder problemen maar daarna gaat ie heel hoog in toeren en draait mijn band heel snel. En daarna gaat ie heel laag in toeren. Als ik dan gas geef valt ie wel eens uit. daarna als ik gas geef blijft ie hangen bij ongeveer 20 km/h en daarna trekt ie m door naar 60 ongeveer. Heeft iemand een iedee hoe ik dat kan verhelpen? En wat ik moet vervangen?

setup:
alles standaard
standaart rollen
standaard drukveer
standaard trekveertjes (volgens mij)
45 km cdi
Zitten alle standaard spullen er ook al vanaf 2007 in of?
 
Back
Top