wielnaaf SP verschil tussen LX/s

Sinn_020

New Member
Haaai goedeavond k had een vraag namelijk omdat ik een nette nieuwe wielnaaf wil kopen voor een SP vork orgineel of er een verschil zit tussen : orgineele naven of LX50 of Vespa S naaf
oh wie oh wie zou mij hier mee kunnen. Helpen
alvast dankjewel
 
Advertisement - register to remove this

Zit wel verschil in ja. Hangt vooral af van wat voor velg erop zit. Want een SP naaf met een Vespa velg die staat niet loodrecht in lijn met het achterwiel. Zul je verder tijdens het rijden niet echt erg in hebben hoor. Wat je kan doen is bijvoorbeeld je naaf iets laten afdraaien zodat die wel in het midden uit komt. Maar dat is leuk ls je dit zelf kan, ga je dit laten doen dan kun je dat geld net zo goed in een SP naaf steken en ben je sneller klaar
 
Zit wel verschil in ja. Hangt vooral af van wat voor velg erop zit. Want een SP naaf met een Vespa velg die staat niet loodrecht in lijn met het achterwiel. Zul je verder tijdens het rijden niet echt erg in hebben hoor. Wat je kan doen is bijvoorbeeld je naaf iets laten afdraaien zodat die wel in het midden uit komt. Maar dat is leuk ls je dit zelf kan, ga je dit laten doen dan kun je dat geld net zo goed in een SP naaf steken en ben je sneller klaar
oohh okee want op zandri staat die dat die zou moeten passen?? dus weet het niet echt namelijk en dankjewel voor je advies
hiers de link voor die naaf zie zogenaamde zou moeten passen : https://www.zandri.nl/wielnaaf-voor-vespa-lx-s-piaggio-zip-sp-origineel-560284.html
 
oohh okee want op zandri staat die dat die zou moeten passen?? dus weet het niet echt namelijk en dankjewel voor je advies
hiers de link voor die naaf zie zogenaamde zou moeten passen : https://www.zandri.nl/wielnaaf-voor-vespa-lx-s-piaggio-zip-sp-origineel-560284.html
Ik zeg ook niet dat ze niet passen he, en nogmaals de afwijking is te verwaarlozen. Maar voor de zeikers onder ons zoals ik die het helemaal loodrecht willen is dit hetzelfde als wanneer je onder een zip sp2000 een setje sp98 velgen wil monteren. Dat gaat prima zonder enkel probleem maar wil je het 100% recht hebben moet er ook een sp98 subframe onder. Je zal er weinig hinder van hebben met rijden hoor.
 
Back
Top