Björn` Yes, mother? 29 January 2007 #841 Bah, beste vriend zit de komende 5 maanden in China. Zit vrijwel elke dag bij die kerel, dus net een 'zwaar afscheid' gehad.. Veel gaat veranderen de komende maanden/jaren; afscheid van de mooie afgelopen 2 a 3 jaar genomen. Gevierd met een jointje.
Bah, beste vriend zit de komende 5 maanden in China. Zit vrijwel elke dag bij die kerel, dus net een 'zwaar afscheid' gehad.. Veel gaat veranderen de komende maanden/jaren; afscheid van de mooie afgelopen 2 a 3 jaar genomen. Gevierd met een jointje.
Pruttelbakje Fruttelkutje 29 January 2007 #842 :-: oldskool forum gezocht op google afbeeldingen naar scooterforum [ir]http://bas.scooterforum.net/vb/poll_bug2.jpg[/ir]
:-: oldskool forum gezocht op google afbeeldingen naar scooterforum [ir]http://bas.scooterforum.net/vb/poll_bug2.jpg[/ir]
kwarkpower ZX10r '04 29 January 2007 #843 Ik zit komende X aantal maanden in Vandaag een feestje gehad met veel Volgende week maandag weg, heb er zin in.
Ik zit komende X aantal maanden in Vandaag een feestje gehad met veel Volgende week maandag weg, heb er zin in.
Pruttelbakje Fruttelkutje 29 January 2007 #844 deze sr vond ik vroeger echt de bom [ir]http://members.chello.nl/j.g.h.reekers/2.jpg[/ir] nu nog steeds eigenlijk.
deze sr vond ik vroeger echt de bom [ir]http://members.chello.nl/j.g.h.reekers/2.jpg[/ir] nu nog steeds eigenlijk.
Daniël Active Member 29 January 2007 #845 Die heb ik ook nog gehad (wat niet) :X :W En oldskool forum? Dat hierboven? Blauw/geel, dat was oldskool!
Die heb ik ook nog gehad (wat niet) :X :W En oldskool forum? Dat hierboven? Blauw/geel, dat was oldskool!
Pruttelbakje Fruttelkutje 29 January 2007 #846 zo ver gaat mijn geschiedenis niet, heb altijd de lay-out gehad die ik nu heb, vroegah zat ik op scooter-freaks
zo ver gaat mijn geschiedenis niet, heb altijd de lay-out gehad die ik nu heb, vroegah zat ik op scooter-freaks
Laurens. Do the Dahmer! 29 January 2007 #847 Daniël. said: Die heb ik ook nog gehad (wat niet) :X :W En oldskool forum? Dat hierboven? Blauw/geel, dat was oldskool! Click to expand... Nou zo te zien was hetgene wat hierboven staat nog wat ouder dan dat blauw/gele hoor
Daniël. said: Die heb ik ook nog gehad (wat niet) :X :W En oldskool forum? Dat hierboven? Blauw/geel, dat was oldskool! Click to expand... Nou zo te zien was hetgene wat hierboven staat nog wat ouder dan dat blauw/gele hoor
Hans Officieel volwassen? 29 January 2007 #848 Laurens. said: Nou zo te zien was hetgene wat hierboven staat nog wat ouder dan dat blauw/gele hoor Click to expand... Nee hoor
Laurens. said: Nou zo te zien was hetgene wat hierboven staat nog wat ouder dan dat blauw/gele hoor Click to expand... Nee hoor
H Henk_de_mol Old skool member 29 January 2007 #849 Blauw geel was ook nog niet eens het oudste.. Helemaal blauw was geloof ik in 1999 of zo? Kweet het geen eens meer.. Zoveel verschillende forum stijlen gezien..
Blauw geel was ook nog niet eens het oudste.. Helemaal blauw was geloof ik in 1999 of zo? Kweet het geen eens meer.. Zoveel verschillende forum stijlen gezien..
Laurens. Do the Dahmer! 29 January 2007 #850 Hans said: Nee hoor Click to expand... Dit is gewoon een heel ander forum of niet? Allemaal engels.. volgens de datum 2003.. toen zaten wij aan het blauw/geel geloof ik.. nja who cares ook. +pippi+
Hans said: Nee hoor Click to expand... Dit is gewoon een heel ander forum of niet? Allemaal engels.. volgens de datum 2003.. toen zaten wij aan het blauw/geel geloof ik.. nja who cares ook. +pippi+
Plantje Retired :P 29 January 2007 #851 ik zit er nog niet zo lang als de meesten, ken alleen deze style :winner:
Wieger JS-TUNING 29 January 2007 #855 Fruttelkutje said: deze sr vond ik vroeger echt de bom nu nog steeds eigenlijk. Click to expand... Ik dus ook! maar nu niet meer Inne, die had er wel zin in
Fruttelkutje said: deze sr vond ik vroeger echt de bom nu nog steeds eigenlijk. Click to expand... Ik dus ook! maar nu niet meer Inne, die had er wel zin in
O Opverzoek Buiten gebruik 29 January 2007 #858 keesz said: treu saus is vies Click to expand... mwaah je kan lullen wat je wilt! Maar een sappige: avec (pepersaus) is niet verkeerd hoor:#
keesz said: treu saus is vies Click to expand... mwaah je kan lullen wat je wilt! Maar een sappige: avec (pepersaus) is niet verkeerd hoor:#
BoydM Squadra Italia 29 January 2007 #859 BroodjeBeenham met mosterhoning saus is anders verdomd heerlijk :~