Laurens. Do the Dahmer! 11 July 2012 #807 bartj said: Zo waar he Click to expand... hahaha, en toch weet hij er soms zelf best wel iets van.. meer dan die lui van "Storage War" , als vind ik die Barry Weiss wel een baas.
bartj said: Zo waar he Click to expand... hahaha, en toch weet hij er soms zelf best wel iets van.. meer dan die lui van "Storage War" , als vind ik die Barry Weiss wel een baas.
bartj HousePaus 11 July 2012 #808 Die had vorige keer een lilliputter bij op stelten. Was die alsnog net zo groot als de rest Altijd wel leuke programma's om te zien.
Die had vorige keer een lilliputter bij op stelten. Was die alsnog net zo groot als de rest Altijd wel leuke programma's om te zien.
j0enne Well-Known Member 11 July 2012 #810 bartj said: Die had vorige keer een lilliputter bij op stelten. Was die alsnog net zo groot als de rest Altijd wel leuke programma's om te zien. Click to expand... En dan heb je ook nog Hardcore Pawn met die langharige tekkel met die bril!
bartj said: Die had vorige keer een lilliputter bij op stelten. Was die alsnog net zo groot als de rest Altijd wel leuke programma's om te zien. Click to expand... En dan heb je ook nog Hardcore Pawn met die langharige tekkel met die bril!
bartj HousePaus 11 July 2012 #811 Mr Les Gold, hij kon beter die irritante klote dochter van hem More kunnen noemen.
Laurens. Do the Dahmer! 11 July 2012 #814 Dat programma is inderdaad retarded.. vooral die dochter zou ik graag willen slaan!
Björn` Yes, mother? 11 July 2012 #815 Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+
Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+