Anne mannelijke versie 6 July 2012 #761 ben wel bekend met dit soort plaatjes, maar dit is volgens mij de extreemste die ik ooit heb gezien, kan die balletjes niet stil houden
ben wel bekend met dit soort plaatjes, maar dit is volgens mij de extreemste die ik ooit heb gezien, kan die balletjes niet stil houden
Xander Registered Abuser 6 July 2012 #763 Strak naar de e van power kijken en je ogen zo min mogelijk bewegen. Krijg ze prima stil.
Wouter H.A.L.V.U. 6 July 2012 #766 Ik staar naar de E van SHARE, maar dan net doen alsof je er doorheen kijkt zegmaar :+
Sjoerd Well-Known Member 6 July 2012 #767 Als je er een beetje wazig doorheen gaat kijken, komen ze wel stil te staan ja.
j0enne Well-Known Member 6 July 2012 #768 Je moet je inderdaad gewoon op één specifiek punt concentreren, dan staan ze stil. Als je ook maar even met je ogen heen en weer gaat bewegen ze! :+
Je moet je inderdaad gewoon op één specifiek punt concentreren, dan staan ze stil. Als je ook maar even met je ogen heen en weer gaat bewegen ze! :+
Melv16 Gewoon Melvin.. 6 July 2012 #773 Vincent-Aerox said: :? Click to expand... Bedoel dus subtiel te zeggen dat het me super vet lijkt, en ik jaloers ben Daarom noem ik je ''eikel'' Niet zo serieus nemen haha
Vincent-Aerox said: :? Click to expand... Bedoel dus subtiel te zeggen dat het me super vet lijkt, en ik jaloers ben Daarom noem ik je ''eikel'' Niet zo serieus nemen haha
Vincent-Aerox Scooterloos 7 July 2012 #776 Melv16 said: Bedoel dus subtiel te zeggen dat het me super vet lijkt, en ik jaloers ben Daarom noem ik je ''eikel'' Niet zo serieus nemen haha Click to expand... Heb een geweldige dag gehad! :W 8) :~ Zal van 't weekend wel wat beeldmateriaal plaatsen.
Melv16 said: Bedoel dus subtiel te zeggen dat het me super vet lijkt, en ik jaloers ben Daarom noem ik je ''eikel'' Niet zo serieus nemen haha Click to expand... Heb een geweldige dag gehad! :W 8) :~ Zal van 't weekend wel wat beeldmateriaal plaatsen.
bartj HousePaus 7 July 2012 #778 Ben benieuwd Vincent. Fun: Onerwachts stappen in Renesse. Fun: Goed naar me zin gehad. Shit: Een of andere deus begon ruzie te zoeken op het parkeerterrein. Laten zien wie de baas is/was :+ Fun: Eindelijk thuis +ralf+
Ben benieuwd Vincent. Fun: Onerwachts stappen in Renesse. Fun: Goed naar me zin gehad. Shit: Een of andere deus begon ruzie te zoeken op het parkeerterrein. Laten zien wie de baas is/was :+ Fun: Eindelijk thuis +ralf+