ErwinZ GC Member 12 July 2012 #822 Laurens. said: Dat programma is inderdaad retarded.. vooral die dochter zou ik graag willen slaan! Click to expand... Echt he, wat een kutwijf.
Laurens. said: Dat programma is inderdaad retarded.. vooral die dochter zou ik graag willen slaan! Click to expand... Echt he, wat een kutwijf.
René S. 6.26 12 July 2012 #824 Als die programma's zijn ook hetzelfde. Een paar overdreven mensen die lijken te werken, af en toe vertellen ze een stukje en af en toe gebeurt er iets spannend of gaat er iemand bijna dood. Discovery zit er vol mee en de Nl zenders beginnen ook al
Als die programma's zijn ook hetzelfde. Een paar overdreven mensen die lijken te werken, af en toe vertellen ze een stukje en af en toe gebeurt er iets spannend of gaat er iemand bijna dood. Discovery zit er vol mee en de Nl zenders beginnen ook al
bartj HousePaus 12 July 2012 #826 Hartstikke realistisch vooral die kale met z'n tuinbroek Ik heb vrienden die geloven dat dat soort programma's echt zijn, dan ben je toch niet goed
Hartstikke realistisch vooral die kale met z'n tuinbroek Ik heb vrienden die geloven dat dat soort programma's echt zijn, dan ben je toch niet goed
j0enne Well-Known Member 12 July 2012 #827 't Mooiste is nog wel dat ze nog NOOIT een auto opgehaald hebben waarbij ze geen ruzie krijgen!
Tommy. *BA DUM TSS* 12 July 2012 #828 Operation repo, dat programma is zo zielig.... Hoe kan je daar naar kijken?!
Vincent-Aerox Scooterloos 12 July 2012 #829 Welke tags moet je nou gebruiken? Last edited by a moderator: 13 July 2012
j0enne Well-Known Member 12 July 2012 #830 Zo dus. Insert Image - From Url - Retrieve remote file and reference locally zet ik uit.
Edwin Senior Membert 12 July 2012 #832 Björn` said: Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+ Click to expand... Kankerpizza 8P
Björn` said: Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+ Click to expand... Kankerpizza 8P
bartj HousePaus 13 July 2012 #833 http://doe-het-zelf-verbouw.marktpl...9642328-vreemd-sgaar-weet-niet-waar-voor.html Weet niet goed waar ik dit nou weg moet zetten :+
http://doe-het-zelf-verbouw.marktpl...9642328-vreemd-sgaar-weet-niet-waar-voor.html Weet niet goed waar ik dit nou weg moet zetten :+
DenZil Motorhispania RYZ SM 13 July 2012 #836 Björn` said: Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+ Click to expand... Pizza met voorverbrande caloriën
Björn` said: Alarmen gingen hier net tekeer. Oven aangezet, maar blijkbaar had een huisgenoot gisteren z'n pizza'tje vergeten. +pippi+ Click to expand... Pizza met voorverbrande caloriën
ErwinZ GC Member 13 July 2012 #839 Ik ben zondag jarig, en aangezien mijn vriendin voor d'r hobby taarten maakt heeft ze deze voor mij gemaakt; :W:W:W:winner:
Ik ben zondag jarig, en aangezien mijn vriendin voor d'r hobby taarten maakt heeft ze deze voor mij gemaakt; :W:W:W:winner: