This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #48

Status
Not open for further replies.
Iemand ervaring met earphones? Ik zoek een paar nieuwe, want de bijgeleverde Apple dingen zijn echt ruk. Iemand die ervaringen heeft met deze dingen?

Teveel bass, pauperkwaliteit, en voor die prijs heb je een hele dikke koptelefoon van een ander merk.
Tenzij je vanoverrated spul houd nátuurlijk..

Ik heb die, maar gelukkig voor erg weinig weten te bemachtigen, want zeker voor de winkelprijs echt af te raden. Enige voordeel vind ik dat de koordjes nauwelijks in de knoop gaan. Denk dat je beter voor Sennheiser in-ear kan gaan. Bij die Dre dingen krijg je paar verschillende type oordopjes en bij mij blijven alleen die type buttplug dingen zitten. Vind in-ear sowieso kut eigenlijk.
Had vroeger altijd zo'n Sennheiser PX100 koptelefoontje en dat is het beste wat ik ooit heb gehad. Daar kon ik echt lekker muziek mee luisteren. Met zo'n geluid wil je echt weten hoe elk liedje klinkt. Nadeel was het uiterlijk vertoon.

Ik zat eerst ook te denken aan zo'n grotere hoofdtelefoon, maar ik vind kleine oortjes toch praktischer voor onderweg. Zo'n in-ear dingen vind ik ook niet heel fijn, maar bij het weat hogere segment kom je meestal toch uit bij in-ear oortjes. Verder vind ik het fijn als er toch een track/volume regelaar aan het koortje bevestigd zit, zodat ik niet m'n hele telefoon uit m'n broekzak moet halen om nummers te wisselen / volume te wijzigen.

Iemand ervaring met earphones? Ik zoek een paar nieuwe, want de bijgeleverde Apple dingen zijn echt ruk. Iemand die ervaringen heeft met deze dingen?

Ik vind (in tegenstelling tot velen anderen) deze echt heel fijn! Ik heb ze van mn werk gehad, en de Beats had k via mn werk ook uitgetest. Prima dingen, wel veel bass. Maargoed dat komt nou eenmaal ook in mn muziek voor :+

Voor dat geld zou ik eerder voor Shure of Westone gaan of als het wat goedkoper mag zijn voor Sennheiser.

Beats zij imho de Bose onder de in-ears.

Status
Not open for further replies.