Nutteloosche Plaatjes #48

Status
Not open for further replies.
22.jpg

24.jpg

27.jpg

28.jpg

30.jpg

34.jpg

35.jpg

40.jpg

47.jpg

48.jpg

Sorry hoor, maar je hebt dan echt totaal geen idee wat goed geluid is.

Zou gewoon reviews lezen om een goed idee te krijgen wat je wilt en hoeveel je wilt uitgeven.

Gast ga niet huilen over die Beats, als ik ze prettig vind dan is dat toch zo. Er zullen vast veel betere oordopjes zijn hoor, k zou ze zelf ook niet kopen ik heb ze gehad van mn werk.

Gast ga niet huilen over die Beats, als ik ze prettig vind dan is dat toch zo. Er zullen vast veel betere oordopjes zijn hoor, k zou ze zelf ook niet kopen ik heb ze gehad van mn werk.

Je hoeft je niet te verdedigen tegen iemand die niet begrijpt wat je bedoelt hoor ;)

Qua koptelefoon, weet niet je budget is, maar mijn ervaring met Sennheiser is iig erg goed. Heb vroeger ooit oordopjes gehad (voordat in-ear bestond) waren prima. Daarna andere merken geprobeerd, maar alleen Creative vond ik er redelijk aan tippen. Nu toch weer Sennheiser koptelefoon (een grote) die prima is. Die van + 100€ zijn veel beter dan de mijne van 40, maarja.. dat had ik er niet voor over.
http://www.sennheiser.nl/nl/home_nl.nsf/root/private_headsets_mobile
en http://www.sennheiser.nl/nl/home_nl.nsf/root/private_headphones_mp3

Je hoeft je niet te verdedigen tegen iemand die niet begrijpt wat je bedoelt hoor ;)

Qua koptelefoon, weet niet je budget is, maar mijn ervaring met Sennheiser is iig erg goed. Heb vroeger ooit oordopjes gehad (voordat in-ear bestond) waren prima. Daarna andere merken geprobeerd, maar alleen Creative vond ik er redelijk aan tippen. Nu toch weer Sennheiser koptelefoon (een grote) die prima is. Die van + 100€ zijn veel beter dan de mijne van 40, maarja.. dat had ik er niet voor over.
http://www.sennheiser.nl/nl/home_nl.nsf/root/private_headsets_mobile
Ik had oordopjes gekocht van Sennheiser, 20 euro o.i.d en die waren echt superfijn! Helaas laten liggen bij mn motorrijschool en zijn nu pleite.

misschien niet zo'n ''bekend'' merk...

maar beste oordopjes die ik ooit heb gehad...

teufel-audio-aureol-fidelity.jpg

en jah ik heb zowel sennheiser als fake beats gehad :P... beide vond ik niet echt bijzonder... overhypte merken.

Wist niet dat Teufel ook hoofdtelefoons maakte, maar dat is zeker een hele goede. Vriend van mij heeft een speakerset ervan, heerlijk spul!

Logo-Teufel.nl_.jpg

Niks mis al je tevreden bent met de beats, maar het is gewoon betalen voor het merk :)

condescending-wonka-meme-beats-by-dre.jpg

750-XoneXD253_detail2.jpg

Heb die liggen. Allen & Heath Xone XD2-53. 10x beter dan die Beats ;)

Of:
PHSEER0041-317c159.jpg

Sennheiser HD25-II, ook erg chill. En zeer licht.

Niks mis al je tevreden bent met de beats, maar het is gewoon betalen voor het merk :)

condescending-wonka-meme-beats-by-dre.jpg

Uiteraard. Bij Apple/ Canon/ Nikon/ Diesel/ Nike/ Adidas enz. enz. enz. ook.

Ik zit daar ook totaal niet mee, ik wil best betalen als er wat meer aandacht wordt besteed aan marketing en design.
Al is de geluidskwaliteit ook gewoon goed.

Last edited:
Achja, zo heeft iedere koptelefoon/speaker zijn eigen klankkleur, dat er bij Beat by Dre veel bas (commentaar dat ik hoor) in zit lijkt me niet zo gek :+

En ik vraag me dan af of die in-ears van mij van maandagochtend zijn of dat ik verwend ben van de bass van een simpele Sennheiser px100, of is alleen de bass van die grote dre's zwaar?

Status
Not open for further replies.
Back