Nutteloosche Plaatjes #48

Status
Not open for further replies.
2a5ytk7.jpg

Zometeen vliegen naar:

[ir]http://www.mycoolbackgrounds.com/backgrounds/23938/prague-night-1600x1200.jpg[/ir]

Gelijk rellen bij aankomst tijdens Tsjechië - Rusland denks! 8P
Mooie stad, wel erg toeristisch. Aan de andere kant ook zat te beleven (ook underground)

Wat kan ik toch slecht tegen zulke afslacht beelden.

griend_slachting_faeroer.jpg

En dat zijn dan gewoon Denen (faeroer)....ontwikkelde mensen enzo.

Wat kan ik toch slecht tegen zulke afslacht beelden.

griend_slachting_faeroer.jpg

En dat zijn dan gewoon Denen (faeroer)....ontwikkelde mensen enzo.

Onder het mom van 'traditie' inderdaad. Klootzakken.

Iemand toevallig Gordon Ramsey gezien gistermiddag? Ging over haaienvinnensoep en de "vangst" van haaien. Misselijkmakende beelden, vinnen afsnijden en levend teruggooien, ookwel "finning" genoemd. Echt té bizar...

Iemand toevallig Gordon Ramsey gezien gistermiddag? Ging over haaienvinnensoep en de "vangst" van haaien. Misselijkmakende beelden, vinnen afsnijden en levend teruggooien, ookwel "finning" genoemd. Echt té bizar...

Is idd misselijkmakend.
MAAR ik vind het erger hoe dieren worden behandeld in een kwekerij!

Als ik mag kiezen tussen een leven:
- Wat ik doe wat ik wil in de vrije natuur tussen "vrienden" tot men mij op een dag
vast graaid men ledematen afsnijd en me vervolgens terug werp waar men mij gevangen heeft

- met 10 man samen leven op een oppervlakte van 4m². Volgepropt te worden met eten
om eens ik vet genoeg ben of wat dan ook op één of andere manier afgeslacht te worden....

Daar moet IK niet lang aan twijfelen.
Verschil:
1ste situatie loop iedereen over te zeiken en te doen
2de situatie is eten dat op je bord komt, das niet zielig dat is levensnoodzakelijk?!

Toevallig stond 't hier op.
Ze hadden één grote vin van zo'n voshaai, maar dat lichaam was nergens meer te bekennen. Werd waarschijnlijk gewoon als aas gebruikt aangezien ze een heel klein stukje aas lieten zien dat van een voshaai was.

Is idd misselijkmakend.
MAAR ik vind het erger hoe dieren worden behandeld in een kwekerij!

Als ik mag kiezen tussen een leven:
- Wat ik doe wat ik wil in de vrije natuur tussen "vrienden" tot men mij op een dag
vast graaid men ledematen afsnijd en me vervolgens terug werp waar men mij gevangen heeft

- met 10 man samen leven op een oppervlakte van 4m². Volgepropt te worden met eten
om eens ik vet genoeg ben of wat dan ook op één of andere manier afgeslacht te worden....

Daar moet IK niet lang aan twijfelen.
Verschil:
1ste situatie loop iedereen over te zeiken en te doen
2de situatie is eten dat op je bord komt, das niet zielig dat is levensnoodzakelijk?!

Zo zijn er genoeg dingen die niet door de beugel kunnen en onmenselijk zijn. Ik kies liever niet;).

Dit was toevallig op tv en echt 't kippenvel stond op m'n armen bij sommige beelden.

@Joenne, indd. Toevallig er al doorheen gekrgen dat de vinnen pas afgesneden mochten worden in de haven om dat finning tegen te gaan. Maar als je zag hoe ze die beesten doodmaakten, erop gaan staan, en gewoon kop door midden snijden om die haak eruit te krijgen. Bizar...

Status
Not open for further replies.
Back