Mooie stad, wel erg toeristisch. Aan de andere kant ook zat te beleven (ook underground)Zometeen vliegen naar:
[ir]http://www.mycoolbackgrounds.com/backgrounds/23938/prague-night-1600x1200.jpg[/ir]
Gelijk rellen bij aankomst tijdens Tsjechië - Rusland denks! 8P
Wat kan ik toch slecht tegen zulke afslacht beelden.
En dat zijn dan gewoon Denen (faeroer)....ontwikkelde mensen enzo.
Onder het mom van 'traditie' inderdaad. Klootzakken.
Schijthoerig ziek van die benzinedieven...
De olieconcerns en de overheid. Dat zijn pas dieven!
Iemand toevallig Gordon Ramsey gezien gistermiddag? Ging over haaienvinnensoep en de "vangst" van haaien. Misselijkmakende beelden, vinnen afsnijden en levend teruggooien, ookwel "finning" genoemd. Echt té bizar...
Toevallig stond 't hier op.Iemand toevallig Gordon Ramsey gezien gistermiddag? Ging over haaienvinnensoep en de "vangst" van haaien. Misselijkmakende beelden, vinnen afsnijden en levend teruggooien, ookwel "finning" genoemd. Echt té bizar...
Is idd misselijkmakend.
MAAR ik vind het erger hoe dieren worden behandeld in een kwekerij!
Als ik mag kiezen tussen een leven:
- Wat ik doe wat ik wil in de vrije natuur tussen "vrienden" tot men mij op een dag
vast graaid men ledematen afsnijd en me vervolgens terug werp waar men mij gevangen heeft
- met 10 man samen leven op een oppervlakte van 4m². Volgepropt te worden met eten
om eens ik vet genoeg ben of wat dan ook op één of andere manier afgeslacht te worden....
Daar moet IK niet lang aan twijfelen.
Verschil:
1ste situatie loop iedereen over te zeiken en te doen
2de situatie is eten dat op je bord komt, das niet zielig dat is levensnoodzakelijk?!