Nutteloosche Plaatjes #47

Status
Not open for further replies.
Mensen wel eens gevangen gezeten in hun eigen lichaam, dat je in je hoofd wakker wakker bent maar je niet kunnen bewegen en je ogen open doen. Dat is ook creepy :p, vroeger heel veel gehad toen ik nog wel eens een tukkie deed tijdens werk in de bus.

Dat andere lijkt me ook wel tof maar ben altijd blij als ik slaap.

Dat komt er nou van :+

Ik heb het met enige regelmaat volgens mij, tegen mij zin in!

Mensen wel eens gevangen gezeten in hun eigen lichaam, dat je in je hoofd wakker wakker bent maar je niet kunnen bewegen en je ogen open doen. Dat is ook creepy :p, vroeger heel veel gehad toen ik nog wel eens een tukkie deed tijdens werk in de bus.

Dat andere lijkt me ook wel tof maar ben altijd blij als ik slaap.

Volgens mij heeft dat iets te maken met 't gebruik van P'tjes. No kidding.

Heb het gisteravond ook eens geprobeerd. Niets verder ingelezen, alleen die instructies op 't plaatje gevolgd.

Ik kreeg vrij snel dat drukkende gevoel op m'n borstkas, en merkte dat me ademhaling ook vrij kort werd (beide best eng als astma-patient). Vervolgens voelde ik me wegzakken en kon ik me idd niet meer bewegen, maar wel m'n ogen open en dicht doen. Dit duurde zo'n 5 minuten en toen was het abrupt weer over (niet in slaap gevallen, niet gedroomd).

Vond het vrij creepy, maar wilde 't nog 1x proberen en toen lukte het niet meer. Best vage shit, maar ga het wel eens vaker proberen.

Heb het gisteravond ook eens geprobeerd. Niets verder ingelezen, alleen die instructies op 't plaatje gevolgd.

Ik kreeg vrij snel dat drukkende gevoel op m'n borstkas, en merkte dat me ademhaling ook vrij kort werd (beide best eng als astma-patient). Vervolgens voelde ik me wegzakken en kon ik me idd niet meer bewegen, maar wel m'n ogen open en dicht doen. Dit duurde zo'n 5 minuten en toen was het abrupt weer over (niet in slaap gevallen, niet gedroomd).

Vond het vrij creepy, maar wilde 't nog 1x proberen en toen lukte het niet meer. Best vage shit, maar ga het wel eens vaker proberen.

vage shit!
zelf ook maar eens proberen dan :D

Ik heb dat slaap trucje ook gedaan, ik heb nog niks gemerkt maar ik ben wel heel snel in slaap gevallen vergeleken met normaal :)

Nog nooit van dit verhaal gehoord, maar wat je beschrijft heb ik ook regelmatig.
Vond het altijd wel apart/grappig. Nooit naar gezocht wat dit is en waar dit door komt. :D

Bewust zijn van dat ik droom heb ik sowieso "vaak".
Meestal als me droom echt te onrealistisch is/word. Is erg cool om je droom te sturen, maar ik word voor me gevoel echt binnen no-time wakker.

Idd!

tumblr_lu9ujfHtDU1r0tbfro1_400.jpg

:'(

Status
Not open for further replies.
Back