aad speed 7t sonic 9 March 2012 #623 @ Pim: echt vet om te zien hoe het er vroeger aan toe ging. Die plaat onder die brander en die later in die krukas zit. @ post van jelle:
@ Pim: echt vet om te zien hoe het er vroeger aan toe ging. Die plaat onder die brander en die later in die krukas zit. @ post van jelle:
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 11 March 2012 #626 Zou je eigenlijk aan deze munt kunnen komen via de bank?
Arne Pia Maxiscooter FTW 11 March 2012 #629 Epic :W Over die munten van Niue, die zul je ongetwijfeld ergens kunnen kopen. Enige reden dat dat lan zoiets belachelijks doet is om verzamelaars de munten te laten kopen. Zelfde geldt vaak voor postzegels.
Epic :W Over die munten van Niue, die zul je ongetwijfeld ergens kunnen kopen. Enige reden dat dat lan zoiets belachelijks doet is om verzamelaars de munten te laten kopen. Zelfde geldt vaak voor postzegels.
InIMoeK DCA GODZUKI 11 March 2012 #630 Andre zit lekker te schieten met z'n D3s ( gesponserd door Nikon ) Pas lieten ze er per ongeluk 1 weg zweven.. Ergens in het heelal zweeft er nu een D3s rond
Andre zit lekker te schieten met z'n D3s ( gesponserd door Nikon ) Pas lieten ze er per ongeluk 1 weg zweven.. Ergens in het heelal zweeft er nu een D3s rond
Frank "Because racecar" 11 March 2012 #631 Die met dat 6 jarige kind en die oplos kubus geweldig verzonnen!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 11 March 2012 #635 [ir]http://www.nrcnext.nl/beeld/files/2012/03/japan2.jpg[/ir]
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 11 March 2012 #636 Mogen wij toch wel blij zijn met onze dijken en duinen langs de kust Jaspah said: Check de infinite gag app. (schrijf ik het goed?) Click to expand... Heb ik gehad, maar m.9gag.com werkt beter. Heb je de plaatjes in normaal kijk formaat en hoef je niet continu te zoomen Lodewijk said: Wtf is dat met die "vote page" en "trending page"?? Click to expand... Op de vote page is er alleen maar rommel te vinden. Last edited: 11 March 2012
Mogen wij toch wel blij zijn met onze dijken en duinen langs de kust Jaspah said: Check de infinite gag app. (schrijf ik het goed?) Click to expand... Heb ik gehad, maar m.9gag.com werkt beter. Heb je de plaatjes in normaal kijk formaat en hoef je niet continu te zoomen Lodewijk said: Wtf is dat met die "vote page" en "trending page"?? Click to expand... Op de vote page is er alleen maar rommel te vinden.
Lodewijk ok 11 March 2012 #637 Ja dijken zijn de beste remedie tegen een tsunami :X real?? Last edited: 11 March 2012