Nutteloosche Plaatjes #47

Status
Not open for further replies.
tumblr_m0c202I1kg1qz6f9yo1_r1_500.jpg

Who gets it?

tumblr_m0c202I1kg1qz6f9yo1_r1_500.jpg

Who gets it?

Deep en depth zijn gelijkwaardige woorden en met een beetje creativiteit verwisselbaar in een zin.. Cousins zijn dat hierarchisch gezien ook. En dan heb je natuurlijk ook nog Sleep is the cousin of Death. Ik denk dat ik morgen pizza ga halen. Xander over en sluiten. :+

Ik heb een vraagje. Ik moet enkele formulieren digitaal versturen, maar er ik wil wel graag een authentieke handtekening plaatsen. Zodoende dat ik mijn handtekening op een blanco vel heb gezet en deze vervolgen heb ingescand. Echter is de achtergrond van het gescande vel niet meer straal wit. Het gevolg is dat als ik deze afbeelding in het word-document invoeg, het er gek uitziet. Is er iemand handig met een fotobewerkingsprogramma en kan de achtergrond helemaal egaal wit maken? Met paint lukt me dit namelijk niet. Mijn dank is groot. :)

knip

Last edited by a moderator:
Mag ik ook je BSN?

Dit is niet eens rechtsgeldig geloof ik. Gebruik dan een E-signature (van Adobe ofzo).

Ik heb een vraagje. Ik moet enkele formulieren digitaal versturen, maar er ik wil wel graag een authentieke handtekening plaatsen. Zodoende dat ik mijn handtekening op een blanco vel heb gezet en deze vervolgen heb ingescand. Echter is de achtergrond van het gescande vel niet meer straal wit. Het gevolg is dat als ik deze afbeelding in het word-document invoeg, het er gek uitziet. Is er iemand handig met een fotobewerkingsprogramma en kan de achtergrond helemaal egaal wit maken? Met paint lukt me dit namelijk niet. Mijn dank is groot. :)

knip

Sowieso niet erg handig om je handtekenining op een openbaar forum te zetten. Voor je het weet heb je een huis gekocht in Tanzania ofzo :D

Last edited by a moderator:
Gewoon simpel spelen met contrast/licht...?? Je ziet namelijk nog steeds korreltjes op de achtergrond, maar het is wel dusdanig verminderd dat het niet meer opvalt ;)

[ir]http://www.nrc.nl/inbeeld/files/2012/03/2012-03-04T122334Z_01_TOR801_RTRMDNP_3_USA-WEATHER-STORMS-980x653.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back