SiRoj CBR600 FSport 2 March 2012 #501 Björn` said: Banksy hype of niet, hypocriet van mij of niet; fijn om te lezen. Click to expand... Nog steeds aan het daten met dat Axe meisje? :+ Ben btw benieuwd wat Banksy er van vindt als wij allemaal over zijn werk heen gaan plakken..
Björn` said: Banksy hype of niet, hypocriet van mij of niet; fijn om te lezen. Click to expand... Nog steeds aan het daten met dat Axe meisje? :+ Ben btw benieuwd wat Banksy er van vindt als wij allemaal over zijn werk heen gaan plakken..
aad speed 7t sonic 2 March 2012 #502 Kwam ineens foto's tegen van een jacht waar ik nog aan heb gewerkt: Echt een bazenboot.
Björn` Yes, mother? 2 March 2012 #503 SiRoj said: Ben btw benieuwd wat Banksy er van vindt als wij allemaal over zijn werk heen gaan plakken.. Click to expand... [ame="http://www.youtube.com/watch?v=sO5P80x-m6k"]Graffiti Wars 2011 - channel4 - YouTube[/ame]
SiRoj said: Ben btw benieuwd wat Banksy er van vindt als wij allemaal over zijn werk heen gaan plakken.. Click to expand... [ame="http://www.youtube.com/watch?v=sO5P80x-m6k"]Graffiti Wars 2011 - channel4 - YouTube[/ame]
P Petrik. Well-Known Member 2 March 2012 #507 aad said: Kwam ineens foto's tegen van een jacht waar ik nog aan heb gewerkt: Echt een bazenboot. Click to expand... Voor je edit postte je nog een picca van een andere boot.
aad said: Kwam ineens foto's tegen van een jacht waar ik nog aan heb gewerkt: Echt een bazenboot. Click to expand... Voor je edit postte je nog een picca van een andere boot.
A.rnoldK Fryslân Membert 2 March 2012 #509 S.Wokkel said: Heb je de ramen gelapt? Click to expand... Wat een opmerking weer
Svenn21 'Custom Star' 2 March 2012 #511 Jesse. said: Heeft ie een nieuwe? Click to expand... hahah +1:W
aad speed 7t sonic 3 March 2012 #512 Rowan said: Waar werk jij dan Aaad? Click to expand... Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Petrik. said: Voor je edit postte je nog een picca van een andere boot. Click to expand... Ja, dat was de verkeerde, leek er veel op maar was korter. Ik weet nog precies dat de totale lengte van het casco 87,78 meter moest zijn.
Rowan said: Waar werk jij dan Aaad? Click to expand... Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Petrik. said: Voor je edit postte je nog een picca van een andere boot. Click to expand... Ja, dat was de verkeerde, leek er veel op maar was korter. Ik weet nog precies dat de totale lengte van het casco 87,78 meter moest zijn.
Tommy. *BA DUM TSS* 3 March 2012 #513 aad said: Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Click to expand... Woon je aan t water?
aad said: Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Click to expand... Woon je aan t water?
Rowan Well-Known Member 3 March 2012 #516 aad said: Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Click to expand... Ok, mooi zo. Maar dat was geen antwoord op mijn vraag.
aad said: Was tijdens stage waar ik toen mee heb gebouwd aan het casco voor feadship. Maar ik zie kleinere jachten van 50/60 maandelijks voorbij komen. Click to expand... Ok, mooi zo. Maar dat was geen antwoord op mijn vraag.
aad speed 7t sonic 3 March 2012 #517 Tommy. said: Woon je aan t water? Click to expand... Zeeland is een en al water. @rowan: dat zeg ik liever niet, iig in de staal. En niet als lasser wat sommigen denken, ik ben constructiebankwerker/lasser.
Tommy. said: Woon je aan t water? Click to expand... Zeeland is een en al water. @rowan: dat zeg ik liever niet, iig in de staal. En niet als lasser wat sommigen denken, ik ben constructiebankwerker/lasser.
dokman_B Well-Known Member 3 March 2012 #518 je bent toch opzich wel "trots" op je bedrijf waar je werk dat je zulke boten aflevert dan kun je het toch gewoon vertellen? of ben ik nu verkeerd aan het denken
je bent toch opzich wel "trots" op je bedrijf waar je werk dat je zulke boten aflevert dan kun je het toch gewoon vertellen? of ben ik nu verkeerd aan het denken
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 3 March 2012 #519 Zelfde als dat mensen hun kenteken afplakken....bang dat er dieven op af komen :+