Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
1 x met de scooter
11 of 12 keer met de Tigra
1 x met de Volvo

Wel mooi, met de scooters altijd opgevoerd en met de Volvo rij ik altijd veel harder (doh). :p
 
Last edited:
Haha hier net zo, met scooter nooit gepakt met niets..
Ook nooit rollerank oid moeten doen :p

Rijbewijs 1 maand, gelijk 2 te pakken :(
 
Ik heb ook nooit een boete gehad met de scooter :p Met de auto wel. 1x voor fout parkeren :L En 2x te hard gereden.
 
serieus enige boetes die ik krijg zijn fietsen zonder licht... terwijl ik niet echt rustig motor rijdt ofzo :+
 
1x met de scooter
3x met de auto, allemaal +-10km te hard;(
1x wildplassen tegen een monument, 90eu:D. Als het geen monument was, was het maar 60eu geweest8P
 
Als ik alleen bij ons in het dorp en de omliggende dorpen zou rijden had ik er nu ook nog maar 1tje gehad. Maar t feit dat ik iedere dag naar Eindhoven moet rijden speelt ook wel wat mee. Daar rijd net wat meer politie dan bij ons in het dorp.

Enne @ vorige pagina dat ik zei Ik wouw blabla

Komt denk ik gewoon door het dialect wat hier gesproken word, want hier is dat doodnormaal.
 
EOS20868%20Common%20Swift,%20Rainbow%20Point.jpg
 
Last edited:
met auto na 3 dagen al. Reed een parkeerpklaats op, zeg tegen de persoon naast me, we moeten wel even betalen. Uitgestapt en weggelopen, 10 minuten later 51,50 euro.
Toen na 1 maand 4 maanden niet gereden. Kwam ik terug en alweer na een paar dagen geflitst. 57 euro.
 
2008 afgesloten met €0,00 aan boetes
2009 €90,00 zonder gordel
2010 zitten we op 2x€44,00 voor 9 km te hard op de a12 trajectcontrole. laten we hopen dat 't daarbij blijft.
 
Maar een boete gehad voor op fietspad rijden. Nog nooit rollerbank oid. Een keertje een waarschuwing voor 'straatracen' gehad:+
 
Boefje! :p

Laatst al mijn bekeuringen erbij gepakt.. een greep uit de collectie van vorig jaar...

130E mobiel bellen
150E door rood licht rijden
60E 10km te hard met caravan achter de auto
ca50E voor een paar km te hard met kar achter de auto
41E 5km te hard en geflitst
50E parkeerboete
60E geen helm dragen op scooter

En de rest.. kwam opgeteld zo rond de €700- uit :S

Allemaal van die kleine kutdingen die eigenlijk totaal niet boeiend of daadwerkelijk ''gevaarlijke'' situaties opleveren.
 
Ik krijg nog wel eens parkeerboetes omdat ik bijna nooit betaal. Behalve als t niet anders kan (parkeergarage ofzo).
 
Artikel 5 deed wel pijn 250euro 8P
Als bonus nog 1000euro omdat ik de auto van mijn stiefvader totallos had gereden :X

200euro aan parkeer boetes ( er achter komen bij de parkeer automaat dat je helemaal geen klein geld bij je hebt en het er dan toch maar op gokken :X )

108euro voor te hard rijden met de 316i.
Gaat ook nergens over met die 320i reed ik altijd veelste hard, nooit een boete gehad.
Met die 316i rij ik één keer iets harder door, krijg ik godverdomme direct een boete 8P
 
Artikel 5 deed wel pijn 250euro 8P
Als bonus nog 1000euro omdat ik de auto van mijn stiefvader totallos had gereden :X

200euro aan parkeer boetes ( er achter komen bij de parkeer automaat dat je helemaal geen klein geld bij je hebt en het er dan toch maar op gokken :X )

108euro voor te hard rijden met de 316i.
Gaat ook nergens over met die 320i reed ik altijd veelste hard, nooit een boete gehad.
Met die 316i rij ik één keer iets harder door, krijg ik godverdomme direct een boete 8P

Kan dat?






:p
 
met auto na 3 dagen al. Reed een parkeerpklaats op, zeg tegen de persoon naast me, we moeten wel even betalen. Uitgestapt en weggelopen, 10 minuten later 51,50 euro.
Toen na 1 maand 4 maanden niet gereden. Kwam ik terug en alweer na een paar dagen geflitst. 57 euro.

Die laatste zin heb ik echt 6 keer opnieuw gelezen voordat ik hem een soort van snapte.. 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top