Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Speciaal voor jou :*


Meteoren, zonsverduisteringen, ufo’s. Voor bizarre natuurverschijnselen of al dan niet verzonnen wonderen moet je doorgaans omhoog kijken. Wie met gebogen hoofd door het leven gaat, mist veel spektakel.
Zo niet in Guatemala-stad. Daar verdween maandag een gebouw van drie verdiepingen in een 20 meter diep gat. Het gaat hier om een zogenaamde ”sinkhole”, een zinkput, die ontstaat als door aanhoudend zware regenval de grond zo verzadigd raakt van water dat die wegzakt in een eronder liggende zwakke plek. Over dodelijke slachtoffers als gevolg van deze verzakking werd niet gerept. Het is niet de eerste keer dat de stad door zo’n zinkput getroffen wordt. Drie jaar geleden gebeurde dat ook al; toen kwamen daar drie mensen bij om het leven.
Overigens is het gat slechts een onderdeel van een veel grotere ramp in het Midden-Amerikaanse land Guatemala. De tropische storm Agatha is er verantwoordelijk voor de hevige regenval en die leidt weer tot overstromingen en aardverschuivingen. Zeker 150 mensen verloren daardoor het leven.
 
Haha wat een gat

meer nutteloosche dingen ! :

557.gif



960.gif


 
Zijn er nog mensen die een oud skipak thuis hebben liggen?
M'n pa heeft zijne blijkbaar weggegooid..
6074351.jpg

Heb 'm zaterdag nodig, dus zou morgen al op de post moeten of in de buurt van Gorinchem zou handig zijn.
PM me even ajb!
 
Og die Joran heeft z'n eigen naar alle waarschijnlijkheid ook van kant gemaakt, die vent moest al lang in de bak zitten...
 
Ik vind het maar weer een vaag verhaal, met de mogelijkheid dat-ie erin is geluisd enzo erbij. Hoe dan ook hoor je mij echt niet klagen als die vent de Peruviaanse bak ingaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top