Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Kreeg laatst weer 1 van openbaar dronkenschap en de orde verstoren en veiligheid belemmeren ofzo.

160e kut boetes.
 
500_blackwater.jpg
 
kheb nog nooit een boete gehad, zit al wel 5 jaar int verkeer met brommer/oto. De eerste die ik krijg, ga ik wel ff inlijsten :W
 
heb ook nog nooit een bekeuring gehad. maat van me met zn scooter was altijd de lul terwijl dat ding dr helemaal standaard uitzag.
mij hoorde je je al van weet ik het hoever aankomen maar nooit bekeuring gehad.
 
Last edited:
Of je bent een kutje die zich altijd aan de regeltjes houd, of je hebt gewoon geluk :p

@ Edwin.

hmm rijdt meestal wel standaard te hard, mja ben blijkbaar gewoon een lucky bastard.
Fiets bijv. ook meestal zonder licht, maar ook dan kom ik nooit pliesie tegen ;o
mja mooi houden zo, zonde van het geld :)
 
2 vrienden van me hebben vandaag allebei een boete van 90 € gehad, waarom ? Omdat ze de vogels brood aan het voeren waren :p.

Vervolgens wordt die bekeuring uitgeschreven zegt die ene vriend van me tegen die agent; Heb je nou een stijve pik, of moet je er nog 1 uitschrijven ":p
 
maar 90,-? pffff. had van mij wel veel meer mogen zijn :D

[ir]http://www.fatcult.com/images/cartman-as-the-police-respect-my-authority1.jpg[/ir]
 
Afgelopen week boete voor 74 km te hard (134 waar je 60 mag) in Moskou. 25€ en doorrijden :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top