deze px3t ofzo
*pic*
achja... zal volgend jaar wel worden.. kan nu iig weer tijdje vooruit
Zal wel zijn dat jij zo denkt.
Jij studeert ook psychologie als ik het mij goed herinner, jij wilt mensen veranderen en helpen psychisch. Anders heb je "geen" werk als we ze buitentrappen. :+
gepaste klap uitdelen is niet zo erg, maar ik zie ze mensen slaan, die al wegliepen/met de rug naar de agenten staan.
moeten ze bij mij echt niet doen, want dan betekent z'n politieuniform helemaal niks meer voor mij.
Beetje late quote;
beetje kort door de bocht Johnny. Je ziet alleen een filmpje van 2 minuten. Je weet niet wat er vooraf is gegaan. En ik vind dat de politie dit best mag doen, als de scholieren, in dit geval, het verdienen.
Je hebt van die roffe pappi's die stoer tegen de politie komen doen, en na een tik door blijven gaan en dan wegrennen. De politie krijgt gewoon geen greintje respect meer van de jongeren. Ik wil mensen ook niet beledigen, maar vaak is het wel dat VMBO-volk. Niks mis mee, maar daar zitten toch vaak de rotte appelen op school
Hoe is jouw ervaring dat met ''de kinderen van immigranten'' in die buurt waar je woont. Wij zien meestal de slechte kant van deze personen en als je er dagelijks tussen woont kan jouw ervaring totaal anders zijn. Aangezien de Brugse poort niet de meest veilige buurt is van Gent.
Dit is een oneindige discussie. Mening vs mening
die is een beetje Ali Larter gemixt met die tjick van transformers
met die rechtse had ik vroeger contact, zag net weer eens een foto'tje van dr, ze lijkt wel op een bepaalde celeb :W